Autumn BOOK TAG

Sziasztok!
Mivel most újraolvasás van, így egy kicsit valószínű csúszni fog a friss poszt. (maximum átírom a Cseresznyeiros nyár értékelését, meglátom még ^^) De hogy nehogy úgy érezzétek, meghalt az oldal, hozok nektek egy TAG-ot, amit Lexa-nál leltem :) Az ő válaszait itt olvashatjátok.









1. Mit szeretsz a legjobban az őszben?
A rozsdaszínek. Színes falevelek. Forró tea. Meleg takaró. Puha sál. Hosszú séták. Ropogós avar. "Őszillat"

2. Melyik az a könyv, ami emlékeztet az iskolás napjaidra?
Hm..elég sok gimnáziumban/egyetemen játszódó könyvet olvastam már, de ha csak egyet szabadna megemlítenem Leiner Laura: Szent Johanna gimi sorozatát mondanám, főleg a Kezdet című kötetet.
Bár igazából mindegyik regénnyel így vagyok a sorozaton belül.

3. Melyik az a borító, ami őszi hangulatot idéz számodra?
Hmm..A Tíz apró lélegzet folytatásának angol borítója szerintem kifejezetten őszi hangulatú. Remélem megjelenik előbb-utóbb magyarul is. :)

4. Melyik a kedvenc horror/halloween történeted?
Bajba vagyok, mert még nem olvastam. De azt tudom, hogy Stephen King könyvei általában horror témájúak, szóval lehet néhány év múlva megpróbálkozok valamelyik regényével.

5. Mi a kedvenc horror/halloweeni filmed?
Hm.."A sziklák vére", a "Hullamerevség" és a "Vörös cipő", amit biztosan meg fogok még nézni párszor.
Viszont ITT találtok jó néhány horrorfilmről véleményt, érdemes benézni. Nekem a fentebb említett filmeket is a blog szerzője (aki egyébként jó barátnőm) ajánlotta, és soha nem bántam meg, hogy megnéztem őket.

6. Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?
Nem kérdés, hogy Carina Bartsc: Türkizzöld tél című regényét *-* Majdnem egy év várakozás után végre  megjelenik :)

7. Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?
Egyértelműen a Bíborhegyet. Itt az előzetese..atomjó lesz, már látom. ;)




8. Melyek azok a könyvek, amiket idén tervezel elolvasni?
Hu...valamikor sorra kerül végre Kertész Erzsébet: Elizabeth című regénye, akkor Richard Paul Evans: Karácsonyi doboz vagy Marni Bates: Rocksztárt kaptam karácsonyra című regényét. Ezeket mindenképp szeretném az évben elolvasni, a további könyvek majd jönnek szépen sorban,

9. Kiket tagelsz be? :)
Szabályszegő leszek, és senkit :P Aki szeretné, az vigye nyugodtan, csak jelöljön meg forrásként.

Mindenkinek további szép, könyvekben gazdag szeptembert és őszt kívánok :)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.