Süssünk tortát! BOOK TAG

A mai napra egy book tages bejrgyzéssel készültem nektek.
A tagot johnrider blogján találtam, itt találjátok a válaszait.
Most pedig lássunk neki a sütögetésnek :)

Liszt – Egy könyv, ami nehézkesen indult, de a végére izgalmassá vált.
Veronica Roth: A beavatott. Elég nehezen haladtam vele az elején, de amint bekerült Trish a Bátrakhoz, pörögtek az események.

Margarin – Egy könyv, aminek jó a tartalma.
Nalini Singh: Vonzódás. A boritó mellett a tartalom fogott meg igazán.


Tojás – Egy könyv, amiről azt hitted, hogy nem fog tetszeni, de aztán mégis belopta magát a szívedbe.
Ide egy nem régiben befejezett könyvet hozok: Grecsó Krisztián: Mellettem elférsz című regényét. Sokáig úgy éreztem, hogy nem az én világom, nem az én könyvem, de a végére èrve rá kellett jönnöm, hogy igenis elvarázsolt.

Cukor – Egy édes könyv.

Egyértelműen Szabó Magda Tündér Lalája. Ennyire aranyos, szórakoztató és mégis tanulságos könyv ritkán kerül a kezembe.

Máz – Egy könyv, amiben szerinted minden benne van, ami egy jó könyvhöz kell.

On Sai: Calderon regénye(i). Űrutazás, helyes kapitány, talpraesett hősnő, pörgő cselekmény...egyszerűen perfect.

Porcukor: Egy könyvsorozat, ami fel tud dobni, ha szomorú vagy.

Hmm...Leiner Laura Szent Johanna gimije volt ilyen, ami mosolyt csalt az arcomra, akármikor vettem is elő. Talán nem ártana egy újraolvasás.

Cseresznye díszítésként – A kedvenc könyved az évben

Ugyan még messze az év vége, de Jessica Brockmole: Levelek Skye szigetén című műve gyönyörű volt. Kiváncsian várom, milyen kincsekre bukkanok meg az évben.


Ennyi lenne a bejegyzés :) Ha gondoljátok, a forrás megjelölésével vigyétek ti is, és süssetek valami finomat :)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.