Kultursarok: Magna Cum Laude koncerten jártam♡

Sziasztok!
Megvan az esélye, hogy az égvilágon senkit nem érdekel, én azért leírom, mert ezt szeretném tenni :) Az élet pedig túl rövid ahhoz, hogy mindig mások jóváhagyására várjunk.

Tegnap Magna Cum Laude koncerten voltam. *.*
Úgy mentem el, hogy biztos csak eljátszanak 3-4 számot aztán mindenki mehet haza mint aki jól végezte dolgát.

Alábecsültem őket, méghozzá nem kicsit.
Olyan másfél órás koncertet nyomtak, hogy leesett az állam.
Azt a fajtát, mikor az ember a mellkasában érzi a zene lüktetését.
Egy idő után már az se érdekelt, hogy a közönség kilencven százaléka passzív-agresszív viselkedést tanusított, teli torokból énekeltem és vörösre tapsoltam a tenyereimet.

Sajnos ahhoz messze ültem, hogy jó képet vagy élvezhető videót tudjak készíteni, de azért belinkelek ide néhányat azokból a számokból, amik elhangzottak a koncerten.








 


Ti voltatok mostában Magna Cum Laude vagy bármilyen más koncerten?
Vagy mentek valamilyenre a közeljövőben? :)

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.