Animeajánló: Bungou Stray Dogs

Eredeti címe:文豪ストレイドッグス
Angol címe: Bungou Stray Dogs
Megjelenés:2016.04.07.
Hossza: 12 x 24 perc
Készült: manga alapján

Tartalom:
Az akció orientált fantasy történet főszereplői a japán irodalom nagy alakjai, mint például Edogawa Ranpo, Miyazawa Kenji és Dazai Osamu, vagy a kortárs japán irodalomból Ayatsuji Yukito (Another) és Kyogoku Natsuhiko (Mouryou no Hako), míg a nyugati irodalomból olyanok képviseltetik magukat mint Fjodor Dosztojevszkij, Agatha Christie és Dan Brown. Ezek az írók mindannyian természetfeletti erőkkel rendelkeznek és a Fegyveres Nyomozó Ügynökség tagjaiként különböző rejtélyeket kell megoldaniuk.










A Bungou Stray Dogs-ról, mindenki tudja, hogy jó. Ezért nem is kell magam annyira megerőltetni, hogy jó ajánló legyen.
Ez a tizenkétszer huszonnégy perces csoda, szerintem bőséggel kivívja magának a figyelmet.
Műfajilag tekintve néhol misztikus,természetfeletti dolgokat érint seinen ágazat van benne bőven és humorban sem utolsó.
Eredetileg április 7.-én kezdte a pályafutást, de azóta elég szép rajongótömeget hajtott maga mögé.
karakterek összeszedettek és igazán csodálatosak ( köszönet érte Nobuhiro Arainak), a sztori fenomenális, bár nem az első ami ilyesmit dolgoz fel, viszont ki kell emeljem a szinkront,mert édes istenem bizony, hogy nem csalódtam.
Miyano Mamoru: Dazai Osamuként, szerintem 10/10-es találat, ugyanez a helyzet Ranpo(Hiroshi Kamiya) vagy Doppoval is.
Nem akarok sokat áradozni róla, de mindenkinek ajánlom. Engem totálisan kikapcsolt néha már csak néztem és néztem az eddig kijött részeket.
GRANRODEO az opening felelős, külön imádtam.
Remek munkát végezett továbbá a zenékért Taku Iwasaki is.
A történetet összefoglalva létezik egy Fegyveres Nyomozó Ügynökség nevű szervezet, akiknek tagjai különböző természetfeletti erővel vannak megáldva,(hogy ez áldás-e avagy átok az kiderül) és mindenféle rejtélyeket kell megoldaniuk

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.