Sírássarok:Tsukiuta: The animation


Sziasztok! 
Tudom, régen jelentkeztem de nyaralni voltam, és nem is vagyok 99%-os formában. 
Úgyhogy, ma végre animézésre adtam a fejem, amit inkább nem kellett volna. 
Ez inkább csak egy gyors értékelés lesz, mintsem valami komoly, értékeljétek tőlem ezt is jelen helyzetbe. 


Mai áldozatom a két napja debütált (2016.07.07.) Tsukiuta lesz.
Kettő kerek éve várom már, hogy végre animésített verzióban is szem és fültanúja legyek de istenemre, hogy hatalmas csalódás volt.
Nem nagy titok senki számára, hogy imádom a méltán híres seiyuut: Kimura Ryouheit.
Az sem titok, hogy Shimotsuki Shun az egyik kedvenc karakterem lett miatta.
Nem akarok én sárkányokat eregetni se semmi, viszont az, hogy valami ennyire kegyetlenül sablonosra sikerüljön, na azt nem.
Muszáj vagyok, pezseg a vérem. Valószínűleg ez senkit sem érdekel. Nem baj! Akkor magyarázok magamnak.  Port sem akarok kavarni, viszont iszonyat csalódott vagyok. A drama Cd-k és minden után. Pont ezt, pont így.
Diabolik Lovers érzésem van...ugyanez a helyzet.
Beleszakad a szívem.
A történet mindössze annyi, hogy van két idol együttes a Porcellarum és a Six Gravity.
Nomármost Porcell vezetője Shun míg a Gravinek Hajime.
Ezzel nem is lenne baj ameddig hallgatom Ryouhei-sanom csodálatosan kényeztető hangját, csakhogy....
történet semmi.
Az Gravi új számának debütáló koncertje van, így nagyon sokan vannak, ám egy fiúcska mégis kitűnik ő pedig Shunpei, akit a nővére küldött el erre az eseményre, mivel ő lebetegedett. A kissrác nagy elszántsággal vág neki a kihívásoknak, csakhogy arra ő sem számít, hogy egy véletlen folytán összetalálkozik nővére nagy kedvencével Kakeruval és a csapat pár tagjával a folyosón.
Innentől, ugyan Shunpei nem tudja meg csak az esemény előtt, hogy kikkel is töltött el pár órát a koncert előtt,mégis nagyon jól érzi magát az idolokkal. 
SHUN ALIG VOLT BENNE. HIBA!
Szóval nem is tudom mit mondjak, nekem kissé olyan Uta no Prince-sama bűze van, azt kifejezetten gyűlöltem, a Tsukiuta pedig teljesen szívenszúrt. A nem jó értelemben.
Oké, csomó "jó" bishounen, jó hanggal MMD-s mozgással, ami kiváltképp bosszantott.
Történet az nem sok, bár nem is lehet sokat kihozni belőle, na de ámen.
Fiatalabb generáció tuti jól vereti majd a nyált rajta.

10/6,5 

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.