#Ashley értékel: 91 Days



Sziasztok! 
A mai napra az egyik kedvencemet hoztam a szezonból. 
Kellőképp imádom a maffiózós sztorikat, hát még ezt. 
Igaz történet ihlette, a Vanetti-család életéről. És a bosszúról amit egy fiatalember átélt fájdalma alkotott.
Íme a 91 Days.



No, nekem sajnos nagy gyengéim az ilyen maffiózó sztorik, meg főleg ami témába vág.
A történet maga az 1920-as szesztilalom alatt játszódik, ahol találkozhatunk egy Avilio nevű fiatalemberrel, aki még a kiskorában elszenvedett tragédia miatt bosszút forral. Tökéletesre sikeredett bosszút.
Lorel városkájában vagyunk, az Egyesült Államokban.
Avilionak lemészárolták a családját, ezért a bosszú.
Nero Vanettivel csak akkor találkozik, amikor felkutatja gyerekkori barátját, akiből feltörtekvő otthoni szeszgyáros alakul.
Így Avi másnéven Angelo Lakuza odáig is elmegy, hogy mindenkit megöljön maga körül, csakhogy minden klaffoljon.

A sztori egyébként a végső elégtételig eltelt 91 napot mutatja be nekünk.

Szerintem ebben az animében minden a helyén van, van itt nekünk egy kis történelem, ami az Orco és Vanetti család közt folyik, ebbe szalad bele fejestül Avilio, és persze összesűrítve rengeteg az akció, a dráma és a lövöldözés benne. A folyamatos alkoholmámort nem is említem, és persze van pár elmebeteg az alvilági életben, mint például Fango, akinek stílusa totál megnyerő, elszórakoztató.

Mindent összevéve: 
Rendben van ez, egész jó a rajzstílus, nekem sajnos az ilyenek a gyengéim úgyhogy, Tomohiro Kishinek köszönöm.
Az opening az nekem sajna nem, az ending viszont egész jó.
Seiyuu téren sincsen semmi baj, ott van ahogyan kell.

8/10- rendben van ez, csak lehetne több.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.