Betekintő: !!Yaoi!!! on ice.



Sziasztok! 
A mai napra egy aprócska kis betekintővel készülök nektek egy szezonos animéből. 
Tizenkét rész várható, és hát valljuk be,akármennyire túlfűtött és shounen ai típus, nekem nagyon bejött. Ez pedig, a Yuri!! on Ice. 






Nagyon szeretem a versenykorcsolyát, így mikor napvilágot látott a hír, hogy ez évi szezonra kihozzák, örültem.
Azonban sejtésem sem volt, hogy egyrészről ennyire masterpiece lesz, mert totál elvarázsolt. Továbbá az is leblokkoltatott, hogy mennyire aktív szál benne ez a shounen ai illetve túlfűtött yaoizmusi rész. Továbbá megemlítenem még, hogy a műfajfelsorolásban szó sem esik egyikről sem a kettő körül. Bishik, bishik mindenütt. Viktor nonstop pucérkodása, és Yuuri zaklatása hol magánszférába hatolva hol nem. Egyszóval,eh.



A sztori Yuuri Katsuki köré épül, aki ugyan nagyon kitartó, viszont semmi önbizalma nincs.
Éppen ezért a Grand Prix Finale versenyt, mint Japánt képviselő versenyző el is bukja,
Ennek hatására eldobja az álmait,és tanácstalanul öt év után hazatér Kyushu kis városkájába.
Önmagára szorítkozva egy nap gyakorolni megy, amikor régi gyerekkori barátjának (és talán szerelmének is) előadja a méltán híres Viktor Nikiforov orosz műjégkorcsolyázó egyik nyertes koreográfiáját.
Ez szélsebességgel kerül fel a netre, amit Viktor is lát.
Itt már bonyolódnak a dolgok, ugyanis a srác önszántából, és mert lehetőséget lát Yuuriban azonnal Japánba utazik és meglátogatja a fiút, hogy az edzője legyen és felkészítse őt a következő Grand Prixre.


Yuuri a sok bukás után, pillanatok alatt példaképének puszta jelenlétére összeszedi magát és nekikezdenek az edzéseknek.
Érkezik egy meglepetés is Japánba, a junior kategória koronázatlan királya (a szintúgy Yuri névre hallgató) Plisetsky, aki minden erejével azon van, hogy átkerüljön a senior kategóriába, és természetesen hajtja őt Viktor ígérete is.
Mindez odáig fajul, hogy a két Yurinak két eltérő számukra teljesen más és más koreográfiában kell önmagukra találni és a győztessel marad Viktor.
A verseny kimenetele Yuuri Katsuki csodás átalakulásával ér véget, így megindulnak a kőkemény edzések és az őszinte beszélgetések is Viktorral. De vajon sikerül a verseny? Lesz elég önbizalma a srácnak, hogy jól teljesítsen?


Nekem az opening nagyon bejött, illik ehhez az animéhez teljességgel.
Az endinggel sem volt bajom, úgyhogy bátran ajánlom egészbe,aki szeretne kikapcsolni egy kicsit vagy csak odavan a műjégkoriért.
Azért egy ilyen képet még beszúrnék, csakhogy mindenki jól érezze magát.( MERT IGEN, ilyenkor nem Nikiforov fan vagyok!)


2 megjegyzés:

Brigi írta...

teljesen egyet értek ��
igaz ez poszt inkább bevezetőnek indult nekem legalábbis ilyen érzésem volt, de teljesen felkelti az ember érdeklődését �� én imádtam és igen Victor hát őt nehéz überelni eselteg a Junjou Romantica de elég szoros lenne a verseny ��

Ashie írta...

Köszi!
Igazából azt így első pár rész után írtam Betekintő dolognak, hogy kedvet kapjanak hozzá az emberek, mert tényleg jó.
Így utólagosan, hogy láttam az első évadot, csak alátámasztani tudom a dolgokat. Igaz JJ fan lettem, de masszívan imádom az Victuuri shipet.

Üzemeltető: Blogger.