Közös értékelés: Meghan March: Vágy és hatalom


Sziasztok!
Végre eljutottunk arra a pontra, hogy néz is ki valahogyan a blog és én -Ashley- is kezd visszarázódni a rendes kerékvágásba. Így a mai napra, elhoztuk Nektek az  igen közkedvelt Meghan March- Vágy trilógiának első kötetét a Vágy és Hatalmat.
Mindkettőnk szemszögéből láthatod azt, miképp is vélekedünk a regényről, mik az észrevételeink, esetleg az egyezik-e.
Elsőként jómagam( még mindig Ashley) kezdi a sort.







Hol volt, hol nem volt élt egyszer egy igencsak ambiciózus lány: Holly.
Rendesen megdobálta őt az élet, mindenfelé, néha még falnak is ütközött. 

Átverték, megcsalták, és megint csak átverték.
Hollynak volt egy álma: énekelni szeretett volna. Countryt.
Tehetsége, kitartása, s kellő akaratereje megvolt mindehhez.
Épp ezért vesz részt, egy tehetségkutatóba. Aminek aztán meg is lesz az eredménye. 
Avagy mégsem? Lehet csömörből, gödörbe jutni?
Neki sikerül.
A sok- és még annál is több szabály, hazugság és kötelezettség kezd az agyára menni, amikor is a csodás karácsony este elhozza neki az örömmámort, s kezdetét veszi valami más.
Valami új. Amit eddig még ő sem mert gondolni.

Ashley példány, egy kis extrával:)

Főszereplőnk mellé sodródik, Mr. tömött -seggfej- pénztárca.- ahogy, önmagát emlegeti.
Próbálkozik ugyan valamiféle non-érzelmi kapcsolatot kialakítani, s csak egyvalamire használni a nőket. Mindent irányítani tud, talán emiatt tűnt úgy nekem, hogy irányításmánia van karakterünkben?!
Épp ezért gondolja úgy, kis naivan, hogy számára minden megszerezhető. Ami nem, még az is.
Ez a gondolkodásmenet csak szerintem Christian Greyre hajaz, vagy én vagyok a hülye? (Egyébként úgy gondolom, talán ez a könyves: gazdag pasi- megtépázott csaj klisé ?!)
Szóval egy találkozás, ami mindent megváltoztat. 
Leginkább ennyi, ami úgy említésre méltó.





A humor (és a kíméletlen stílus a szövegben) alapfegyvere az írónőnek. Valamilyen szinten azt is megismerhetjük, hogy milyen ő valójában (ezt leginkább a köszönetnyilvánításból lehet leszűrni). Az erotikus részekre külön figyelmet fordított, s bár igyekezett némi cselekményszállal is szolgálni, végig úgy éreztem, hogy valamiért ráfeszült a tizennyolcas karika perfekciójára. A többi pedig, csak elveszett a ködben.
Hozzátenném, hogy egy kellemes kis regény ez, egy éjszaka alatt bőven betermelhető. 
Viszont, számomra voltak olyan részek: Igen, OLYAN részek, amik picit túl lettek...hogy is mondjam?! Picit erőltetett, és lehetetlen? Mármint melyik férfi az, aki úgy üvölt fel orgazmusa kellős közepén, mint a sakál? Fura, nem?! Én, tuti szívgörcsöt kapnék.
Ezen felül még volt egy-két ilyen pont, de eltekinthető, mert kárpótol a humora.



Úgy igazából se Creigthon sem pedig Holly karaktere nem fogott meg, hogy szeressem is őket. Bár, tény, hogy igencsak vicces mindkét fél szemszögéből olvasni a történetet. A párbeszédek és egymás piszkálása is odavág egy-egy fejezetben, de kerestem azt a bizonyos pluszt. Erősek de mégis gyengék, kötődnének, de képtelenek rá. Aztán, paff. 

Ez nem jelenti azt, hogy ez egy rossz könyv lenne! Sőt!
Velem van a baj, mostanában nemigen tudok úgy kötődni karakterekhez. Ezen felül egyébként jól lettek kialakítva, mindnek van valami kisiklott dolga az életben, és rengeteg megoldatlan ügyük is önmagukkal.



Így mindent a latba vetve, s ha nagyon akarnék pontozni: 
10/ 7 lenne. Mert jó volt ez jó, de senki ne várjon hatalmas tűzijátékot. (mint, azzal Creighton kecsegtet minket a fülszövegben, kettejük kémiájára utalva.)

Leginkább itt az erotikus vonalat tudnám értékelni. No, azok a részek piszkosul jól voltak megírva. 
Igaz, hogy szereplőinkről nem sokat tudtunk meg, de mit is vár az ember, ha ez az első kötet. (?!)

Gyakorlatilag, mindenhol, mindenütt, mindenfelé formációban.

Engem talán a borító fogott meg a leginkább, meg a zseniális fülszöveg. Leginkább, Lauren Blakely könyvei jutottak róla eszembe. Ott láttam utoljára ennyire magabiztos, férfi által egocentrikusnak ható mondatsorozatot. Ami tényleg bevonzza az olvasókat! Zseniális mennyi nő, illetve fiatal lány kapja fel a fejét az ilyen káromkodásoktól csöpögő, önfényező stílusra.
Amivel egyébként nekem semmi bajom, számos ilyet olvastam már. (vagy, mert csak bejött a fülszöveg. Lauren Blakelyvel is koppantam egy nagyot, úgy egyébként.)


A könyv maga amúgy tényleg szépre sikerült, mind belső és külső ránézésre is. A fejezeteknél igényes, és mivel váltott szemszögben íródott a könyv, külön öröm is.

Fogalmam sincs, mit várjak a Dirty Billionaire trilógiától, olvasnám, de egyébként olyan erős késztetést nem érzek rá. Kíváncsiságot talán, hogy mi az, amit Meghan March még tud nyújtani nekem?!
Mi az a plusz, amit még tud adni a két másik könyvvel? Talán, jobban megismerhetjük a szereplőinket? Kiderül valami, ami viszi előre a cselekményt, s nem csak hangsúlyt fektet azokra a momentumokra?!




💎Azoknak, akik nincsenek megrettenve a fűszeres erotikától, akár oldalakon keresztül.
💎Akiket nem zavar, hogy a cselekményszál, valahogy eltűnik a lapok között.
💎Akik vágynak egy kis kikapcsolódásra, rövid a könyv, így hamarabb végeztek vele, mint a közel ötszáz oldalas társaival.
💎Az oldalak és szereplők személyisége miatt, visz magával a könyv.
💎A humor tökéletesen oldja a feszült helyzeteket is.
💎Azoknak továbbá, akiket nem zavar az obszcén szövegkörnyezet egy könyvben.

Egyszer mindenképp vegyétek kézbe, és olvassátok bátran! Rövid, velős, s észre sem veszed, hogy már az utolsó lapokat pásztázod!
 







Az egyik blogger ismerősömnél láttam meg, és ő nagyon dicsérte.
Nekem pedig kellett már valami jó könyv, szóval azt mondtam miért is ne? Ez esély jár neki.
Köszönöm szépen az Álomgyár kiadónak, amiért küldtek recenziós példányt. Olyan szépen mutat a polcomon.

Főszereplőnk Holly, akinek álma, hogy híres country énekes lehessen, csakhogy a megnyert tehetségkutató nem egyenes út a sikerhez.
Ehelyett megkapja maga mellé JC-t, meg egy elviselhetetlen lemezkiadó bagázst.
És amikor az utóbbiak azt mondják, hogy a médiának és a rajongóknak házasság kell, Holly besokkal.
Egy new york-i karácsony éjszaka pedig mindent megváltoztat.

Meglepett, mert nem valami hosszú, ráadásul elég nagy betűmérettel készült. Tehát, meglepően gyorsan tudtam olvasni.
Mondjuk, olyan volt a történet is, hogy nem igényelt túl sok agymunkát, egyszerűen csak olvassa és olvassa az ember.
Nincsenek benne világmegváltó gondolatok, nem is akar több lenni, mint ami: egy kikapcsoló, szórakoztató mű, amit elolvas az ember egy délután alatt.

Ugyanakkor nekem egyvalamit magyarázzon el valaki: azért, mert egy mű erotikus, miért hiányzik belőle mindenféle egyéb cselekmény, ami nem a szex?
De tényleg, ez már nem az első ilyen esetem. Egyszerűen nem hiszem el, hogy ennyire képes valaki egy könyvet csak a +18-as jelentekre építeni.
Annyi lehetőség lett volna itt is.
A country zene, a nagymama, a csávó munkája, testvére…bármi.
Persze, mit rinyálok.
Tény, hogy az erotikus részek igényesen lettek megírva, és még amikor a sokadik aktusról olvastam, akkor se húztam a szám, hogy már megint miért?!
SPOILER!!!
a szex módszert erősen sötét ötven árnyalata koppintásnak éreztem.
VÉGE

A szereplők mentettek meg elég sokat a történetből, főleg a Holly és Creighen párbeszédek. Ilyenkor megnyugodott a lelkivilágom, hogy a csajnak még van önérzete és nem csak egy néma, szótlan guminő.
És amikor épp nem lihegett, de előjött mondjuk néhány jelenet erejéig az, hogy milyen fontos számára a zene…na, az határozottan plusz pont.
Ritka az ilyen, de itt határozzottan Mr. Milliomos volt a gyenge láncszem. Valahol azt olvastam, hogy a férfiak átlagosan nyolc másodpercenként gondolnak a szexre, de azt hiszem, itt öt másodperc volt.
Komolyan, létezik, hogy ennyiszer ilyen gyorsan, hangulatba jön egy faszi?
Oké, leállok itt a panaszkodással, de még mindig inkább Holly-ra voksolok ebbe a történetben.
Vagy Tana-ra. Nagyon jó szövege volt, sajnáltam, hogy ilyen keveset szerepelt.

Őszintén mondom, nem tudom mit gondoljak. A maga műfajában jó volt, de mégis kicsit kevés. Az biztos, hogyha valaki elkezdi olvasni, hamar befejezi.
Elég gyorsan lett vége a kötetnek, nem tudom, mire számítsak a folytatásban. Számítsak-e valamire egyáltalán?
Egynek elment, de még van rajta mit csiszolni kedves Meghan.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.