Mit olvastunk a hónapban? #augusztus

Sziasztok!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én-és (ha már visszatért közénk) Ashley összesítése is.




Legtöbb oldalszámú könyv:
Kresley Cole: Poison Princess – Méreghercegnő
Ez most meglepett, ugyan is nem erre számítottam. De a 474 oldallal még Gena regényét is maga mögé utasította.

Legkevesebb oldalszámú könyv a hónapban:
Szöllősi Bernadett: Szív-garzon
Csupán 92 oldal, úgyhogy nem volt nagy falat.

Leghosszabb ideig olvastam:
Jennifer E. Smith: Milyen is a boldogság?
2017. augusztus 17., 08:36 → 2017. augusztus 20., 07:45
A hónapban a többi regényt egy-két nap alatt befejeztem, ez tovább tartott.

Legrövidebb ideig olvastam:
Szöllősi Bernadett: Szív-garzon
Az olvasási idő szűk fél óra; 2017. augusztus 23., 20:22 → 2017. augusztus 23., 21:04 és ez nem csak a rövidségének, de a tartalomnak is köszönhető. A versekkel lehet haladni.


Legjobbra értékelt könyv:
Simone Elkeles: Tökéletes kémia cimű könyve még mindig tartja az 5*-ot pedig újraolvasás volt.
Hiába, ami jó, az jó.

Legrosszabbra értékelt könyv:
Charles Benoit: Te… voltál
Pont ma fejeztem be és csupán 2*ot kapott molyon. Azt is a jó szívem miatt. Annyira nem jött be, hogy blogra nem is írok róla.


Ez az első ilyen jellegű összesítésem, remélem nem az utolsó. 
Egész jó, úgyhogy nagy valószínűséggel ez is egy közös kis elfoglaltság lesz a hónap végére Hikarival. Most pedig, lássuk csak én miként 'teljesítettem' (?) . 

Ez itt a havi moly.hu platformon jelzett és feltüntetett olvasmány és értékelési listám, elég gány és béna, no meg kevés, de most ezt sikerült alkotni. 

Hűha, egyértelműen Gena Showalter (Éjsötét vágyak c.) könyve az.
Az Alvilág urai sorozat amúgy is nagy kedvencem, szóval nem csak a sorokat faltam, de a maga 454 oldalával azt gondolom, csúcs kis teljesítmény a részemről. Nem sokkal maradt csak le Brittainy C. Cherry harmadik regénye, a maga 432 oldalával.

Ide tökéletesen megfelel Meghan March könyve, mindössze 238 oldal hosszú volt. 

Hű. Ha ciki, ha nem. Későn vettem rá magam, arra, hogy elkezdjem.

Nálam egyértelműen Gena Showalter könyve lett az, méghozzá a 11.kötet (Az Alvilág urai sorozatból), amely Torin mindennapjait követi végig. 
Angolul olvastam, így nem ment gyorsan, viszont annál jobban éreztem magam a végére. 


Ugyan molyon még nincs kint, de épp nem sokkal a bejegyzés kelte után végeztem J.A. Redmerski regényével az Ének a szentjánosbogarakról c. könyvvel. 
Hát, most sem aratott nálam maradandó sikert. Nem akarom előre elszólni magam, ugyanis a holnapi nap folyamán hozom belőle a megérdemelt finoma bejegyzést, de hű. Csak ennyi. 

Haha, egyértelmű. Aztán mekkora taccs lett a végére.





1 megjegyzés:

Réta írta...

Nagyon ötletes ez a felosztás, amit használsz/használtok! A sok plusz info még érdekesebbé teszi az egészet! :)

Üzemeltető: Blogger.