Mit olvastam a hónapban? #szeptember



Sziasztok!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én összesítésem.




Legtöbb oldalszámú könyv:
Imre Viktória Anna: Kísértés Rt. című könyve 404 oldal, így minden egyéb olvasmányom maga mögé utasította, legalább is, ami a hosszát illeti.

Legkevesebb oldalszámú könyv:
Victoria Stilweel: A póráz két végén. 244 oldal eredetileg, de a képek miatt szerintem egy 50 oldalt simán levághatok gondolatban belőle.

Leghosszabb ideig olvastam:
Leyla Attar: Papírhattyú 2017. szeptember 19., 17:142017. szeptember 21., 18:14
Kissé csalódottan tettem le, a végével nem igazán voltam megelégedve, és ahogy nézegettem, tényleg ez volt a leghosszabb olvasásom a hónapban


Legrövidebb ideig olvastam:

Szintén Victoria Stilwell: A póráz két végén 2017. szeptember 18., 11:182017. szeptember 18., 17:00
Bár, ebben az olvasási sebességben benne van az is, hogy tele van a könyv képekkel, és inkább szakkönyvnek, mint regénynek nevezném.


Legjobbra értékelt könyv:
Jennifer L. Armentrout: Függőség-e 4.5 csillagot kapott, bár a mai napig nem tudom, miért nem adtam meg rá a max pontot. Ettől függetlenül hajnalig olvastam, JLA egyszerűen zseni, ez már előttem is tény. Messze kenterbe verte a hónap többi olvasmányát.

Legrosszabbra értékelt könyv:

Marie Rutkoski: A nyertes átka. Csupán 2.5 csillagot kapott, és végiggondolva ez kicsit kellemetlen, már ha azt nézem, hogy amúgy a molyos adatlapja tele van 5 csillagos értékelésekkel, ráadásul most jelent meg a második része is...de ez van, nekem ez akkor se tetszett túlzottan.

Ti mit olvastatok a hónapban?
Mi volt a leghosszabb/legrövidebb/legjobbra értékelt stb. olvasmányotok?

Jöhetnek a kommentek.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.