Poet péntek


Szép estét!
Mivel nagyon szeretem a verseket, gondoltam létrehozok egy ilyen rovatot. Minden hét péntekjén este nyolc órakor közzéteszek vagy egy saját magam vagy pedig egy már befutott költő által írt verset.
Igyekszem változatos költeményeket hozni, és elkerülni a duplázást, de ennek ellenére megtörténhet, hogy véletlenül kétszer hozok egyet :)



Betti azon kortárs költők egyike, akiket szívesen és örömmel olvasok.
Holnap az új kötetéről hozok értékelést, addig is, megmutatom az egyik versét.
Csak úgy. Mert péntek van.

Szöllősi Bermadett:A pokolba is

Kongó üresség vesz körül -
csak elhasznált szívdobbanások.
Én vagyok lent, te pedig fölül.
Hallgasd csak: halk csont-roppanások.

Szemed sarkában a fény:
én vagyok, voltam és leszek.
Ha fáj az igazság, marj belém -
ha álom ez: felébredek.

A szívünk már rég megkövült,
üres kezekkel ölellek.
Ha kell, érted én megdöglök,
de még a pokolba is követlek.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.