2017. szeptember 13., szerda

Szerdai szerencsesüti #7

Jó reggelt!
Már jó ideje agyalok azon, hogy csinálok egy ilyen rovatot a blogra, de valami mindig megakadályozott.
"Nem tetszene", "nem érdekelne" stb. stb.
Aztán úgy döntöttem, hogy a blogot első sorban azért írom, mert szeretem ezt csinálni, szóval egy próbát megér.

A szerencsesüti Kínában vált népszerűvé, de a moly.hu oldalon is van lehetőség sütit törni. Van, amikor totál értelmetlen, de én általában jókat fogok ki.
Szóval minden szerdán mutatok nektek egyet.

A mai süti üzenete:


Reggel negyed 6-kor kelek, hogy beérjek ma 0. órára. Elég zombi vagyok, és félő, hogy most a kávé se segít majd.
Kellett nekem emelt magyar...
Sebaj, profin csinálom, a koránkelést  pedig majd megszokom. Valamikor.
Share:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése