Mit olvastam a hónapban? #október


Sziasztok!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én összesítésem.



Legtöbb oldalszámú könyv:
Sarah J. Maas: Üvegtrón című regénye a maga 544 oldalával azt hiszem viszi ezt a hónapot. Az már egy másik kérdés, hogy tuti fordítva vagyok bekötve, ugyanis nekem ez nem igazán tetszett.

Legkevesebb oldalszámú könyv:
K. A. Tucker: Sodrás című regénye 184 oldallal szinte eltűnik a leghosszabb könyvem mellett. De attól még szerettem.

Leghosszabb ideig olvastam:
Kylie Scott: Futam-ja újraolvasás volt ugyan, mégis négy napig tartott, hogy befejezzem: 2017. október 26., 17:312017. október 30., 19:09. Ilyen az, amikor van más dolgom is, nem csak az olvasás, szóval jobban elhúzódik, mint terveztem.

Legrövidebb ideig olvastam:
Szintén: K. A. Tucker: Sodrás kicsit kevesebb mint négy óra alatt fejeztem be: 2017. október 20., 18:252017. október 20., 22:15
Egyrészt a rövidsége miatt, másrészt mert nagyon vitt magával a történet, volt olyan szívbemarkoló, mint az első rész.




Legjobbra értékelt könyv:
Egyértelműen Róbert Katalin: Szelidíts meg! című könyve. Friss megjelenés, de én imádtam, igazi élmény volt olvasni. Természetesen 5*-ot adtam molyon.

Legrosszabbra értékelt könyv:
Jamie McGuire: Gyönyörű áldozat könyve csak 3.5* csillagot kapott tőlem. Nagyon szeretem az írónő regényeit, de kicsit kezdem úgy érezni, hogy ezek a Maddox tesók könyvek már nem olyan jók mint Travis története.

Ti mit olvastatok a hónapban?
Mi volt a leghosszabb/legrövidebb/legjobbra értékelt stb. olvasmányotok?

Jöhetnek a kommentek.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.