Music Prjokethét: OMG Music ft. BookTag #2

 Sziasztok! 
Az igazat megvallva teljesen más poszttal készültem volna, de jelenleg idő hiányában vagyok, így maradt ez a csodás kis kihívás, amit Wandamacinak köszönhetek.




Mind voltunk már olyan helyzetben, hogy a hangulatunk irányította a zenei ízlésünket. Velem is gyakorta megesik, s mivel mindenevő vagyok ezen a téren, néha már belezavarodok abba, milyen zenei műfajt követel meg az aktuális hangulatom. 


Egy szám, amit minden alkalommal végighallgatsz, ha meghallod, nem számít milyen régi vagy hányszor halottad már:

Hű. Néha annyi van, amit megszeretek, hogy nehéz lenne választani, de ha évekre visszamenőleg nézzük a dolgot, akkor egyértelműen Marilyn Manson bácsi örökzöld muzsikája viszi a prémet. Tök mindegy milyen az idő, milyen a kedvem. This is the new shit, még ha lassan már 11 éve látott napvilágot. 
A másik ilyen talán a The Pretty Reckless egyik száma lenne, Make ma wanna die. (esetleg még a Going to Hell) Ki ne ismerné :) Ez is egy jó kis 7 éve debütáló szám, de egyszerűen odáig vagyok érte. 



Egy könyv, amit sosem unsz meg:
Gena Showalter: Lord of the Underworld sorozata. SOHA, DE SOHA!


Egy szám, ami életed legkínosabb időszakára emlékeztet:
Gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki volt már úgy, hogy nem találja a helyét a világba. Sehol sem érzi jól magát, és a világot is elég sötéten látja. Volt rengeteg zűr az életembe, legalábbis eddig, amit túléltem, illetve sikeresen megéltem. Stephen egyik száma a Crossfire, ami a sötétből mentett ki, de amiket előtte éltem meg, azok nem épp a kellemesebb emlékeim közé tartoznak.



Egy könyv, ami ugyanerre az időszakra emlékeztet ( vagy egy könyv, ami már nem tetszene annyira, mint régen)
Ezer meg egyet tudnék felsorolni, főleg ami régebben még tetszett, most meg szinte a hideg ráz tőle olyan szinten égetnivaló. 
Ide sorolnám Monica Murphy One week Girlfriendjét és Második esély pasiját. NO, PLS, NO!





Egy szám, amit mostanában rongyosra hallgatsz:

Ebből több is van, hűha.
Legelsőnek szerintem, Two feet-tel kezdek.
Elmondhatatlanul imádom, ezt a chillesebb irányt, amibe viszi a zenéit.
Rongyosra, az összeset! Mégis a Love is a Bitch viszi nálam a pálmát.
A másik leginkább az instrumentális irányba terelődik, ugyanis egy original soundtrackről van szó. Tudjátok, hogy nem vetem meg az animés műfajt, sőt... Úgyhogy, számomra a Death Parade elég meghatározó élmény volt, főleg amikor meghallottam ezt az OST-t. Gyönyörű. 



Aktuális kedvenc könyved: 

Egyértelműen Calia Read :Fairfax sorozatának első része a Szétcsúszva lenne az.
Zseniális történet, komolyan!

Ez a szám ÉN vagyok: 

Nem kérdés, ez a szám teljes egészében elmondja azt milyen is vagyok.
Einstand 
"Holnaptól ígérem megváltozom, mindkét vállamra angyal ül fel,
Mer' ebben a világban, így én már nem férek el,
Holnaptól ígérem jó leszek, többé egy rossz szavatok sem lesz majd rám,
De ma még az ördög is ártatlan angyal lesz, hozzám... KÉPEST."


Ez a könyv olyan, mint én: 
Ezen elég szépen el kell gondolkozzak, ugyanis eddigi olvasmányaimban Elizabeth Haynes könyvénél éreztem azt, hogy na igen, itt van valami. A Lélek legsötétje, egy számomra nagyon meghatározó mű volt, többször a levegő is belém szorult annak hatására, amit olvastam. C.J. Roberts Dark Duet sorozata is ilyen kaland volt számomra, bár az eddig említett könyveket mind a szívembe zártam, s képes vagyok többször is elolvasni őket.VISZONT, szerintem én ide Szaszkó Gabriella könyvét választom a Maradj velem-et. Minden tekintetben éreztem egyezéseket, még ha nem is annyira erősen. Egy nagyszerű könyvről beszélünk, amelynek most jelenik majd meg a második része, alig várom már. 



Fura, de tetszett? 

Sokan nem szeretik, főleg akiknek mutattam, de nekem az egyik kedvencem.


Egy különleges könyv, ami mély benyomást tett rád: 
Brittainy C. Cherry: Lebegés
Nincsenek rá szavak mennyire, még mindig...


A legjobb pörgős szám (akár, edzéshez is) 
Háh, nekem ezekre remixek vannak, illetve futkosni is csak estefelé szoktam, amikor már sötét van, és a kedvenceimet válogatom össze. De, ha már itt tartunk, akkor:
The spoook retuuurnsElég elmebeteg, tudom.


Egy könyv, ami inspirált: 

Ide mindenképp Stephen King bármely könyvét írnám.
Ami nagyon adott valamit, az a Minden sötét, csillag sehol kötete, és persze, micsoda meglepetés, hogy a Pet Cemetery, IT és a Carrie. Ha magyart kell írjak, akkor Anne L. Green lenne az. 
Kedvenc relax szám: 
 Ezeket csak úgy csendben itt hagyom.
Agnes Obel egyébként, bármilyen mennyiségben jöhet!



Egy könyv, amivel szívesen bekuckóznál egy esős napon: 

Egyértelmű! Akárhányszor is olvassam el, imádom Simone Elkeles: Perfect Chemistry sorozatát.


Guility Pleasure szám: 
Basszus, Tiesto: On my Way c. száma lesz. Annyit hallani a rádióban, hogy az ember már hozzászokik idővel. Pedig rühelltem. 


Megmaradt benned, pedig nem is annyira jó: 
J.A. Redmerski: Ének a szentjánosbogarakról. 
Annyira, de annyira egy trágyadomb, mégis időről-időre elolvasom, hátha változik a véleményem.

Egy dal, ami kellemes emlékeket kelt benned:
Itt több is lesz, lévén, hogy az életem eléggé ingadozó, de több szép emlékem is van, ami főként zenéhez köthető.
Elsőként Britney Spears számával indítom a sort, az Everytime számomra egy nagyon kedves szám, annak ellenére, hogy sosem volt a stílusom és most kisregényt írhatnék, hogy miért, de nem fogok.
Esett a hó. Első szerelem. Ez a szám pedig örökkön örökké ott fog bennem élni, annak ellenére, hogy már csak az emléked foghatom a két kezem közé...
Haladva a palettán Halsey: Gasoline c. száma következik, ez is ugyanúgy egy fontos momentumhoz köthető, annak ellenére, hogy milyen a szövege.
Végül pedig, csendben itt hagyom Mecano: Hijo de la Luna klasszikusát, kettőt találhattok miért.


Egy könyv, amit ezer éve olvastál, de szép emlékek jutnak az eszedbe: 

A legelső könyv az, aminek hatására még jobban, még többet kezdtem olvasni. Franz Kafka, köszönöm, hogy megírtad az Átváltozást!

A többiek pedig: 




#01
Virág
-
Never Let Me Go
#02
Annie
-
Lap lap után
#03
Réta
-
HaBár, a könyves kocsma
#04
Ashley Redwood
-
Fleur de Livre
#05
Neverhood
-
Neverhood's Diary
#06
K. A. Hikari
-
Írásaim Tárháza
#07
Dorka
-
Anya olvas
#08
Wandamaci
-
Wandamaci (könyv)birodalma
#09
Gothic
-
Goodbye Agony
#10
Sára
-
Metaforaszennyezés
#11
Csokitorta
-
Varázstinta
#12
Barby Malik
-
Kitablar
#13
Molly
-
Coffee and Manga
#14
Perpetua feat. Indie
-
Könyvjelző
#15
Kovkira
-
Miss Library
#16
Sol
-
Könyvvadászok

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.