Borítómustra: kalandozzunk Varga Beával

Halihó!
Tudjátok, hogy nem vagyok valami nagy könyvboritómániás. Persze, nálam is vannak esetek, amikor kifejezetten a  borítóba szeretek bele, de ha a történet nem fog meg, akkor csak külcsín miatt nem is olvasom el.
Ebben a rovatban boritókat mutatok Nektek, amik valamiért megfogtak.




Talán a 2017 téli megjelenések közül ezt várom a legjobban.
Varga Bea - vagy ahogy sokan ismerik, On Sai - könyvet írt az írásról. És ahogy megtudtam, ez egy mászkálós kötet lesz, vagyis az Olvasó eldöntheti melyik "út" érdekli.

Volt kiírva rá borítópályázat, de aztán változott a cím, úgyhogy a kiadó készített alternatívákat amik...nos, ahogy olvastam, nem csak engem nem nyertek meg.
Szóval már nagyon izgultam, mi lesz a végső, ééés ímeee~
Megérkezett.



Nekem tetszik, főleg a kis fogaskerekek.
Ti mit gondoltok?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.