Hello November! Mit tartogatsz?

Hello November!  Hello Olvasóim!
Íme, ez is elérkezett, az utolsó őszi hónap, de már inkább téli időjárással.
Legalább is itt a napokban olyan hideg van, hogy semmi kedvem kidugni az orrom a jó meleg lakásból.
Ilyenkor pedig nincs más hátra, mint írni, jelenleg blogposztot.
Lássuk, mit tervezek novemberre.


Jelenleg őszi szünetem van, úgyhogy gőzerővel dolgozom a kéziratomon, ami lassan az írás finishébe ér, utána jöhet az átolvasás és a bétázás, borítótervezés.
Egyelőre még csak saját használatra, saját zsebből nyomdában kinyomva lesz egy példány belőle, plusz egy Ashnek karácsonyra, de egyre jobban szeretem, egyre izgatottabb vagyok, milyen lesz a végeredmény.
A másik tervem novemberre, hogy Ash-el megnézzem A viszkis című magyar filmet, aminek eléggé tetszik a trailere. Általában nem szoktam moziban magyar filmet megnézni (mondjuk külföldit se sokat), de ez annyira bejön, hogy mindenképp rászánom az időt majd.




Amiket olvasni szeretnék:
- Stephen King: Minden sötét, csillag sehol
- Francesca Zappia: Csak kitaláltalak?
- Róbert Katalin: Nalávia titka
- Arthur Golden: Egy gésa emlékiratai


 Amiről írok majd a blogra.
- Kylie Scott: Futam (Közös értékelés lesz)
- Vivien Holloway: Végtelen horizont
- Kelly Creagh: Nevermore
- Szabó Magda: Abigél


Ti mit terveztek olvasni a hónapban? Vagy milyen terveitek vannak?


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.