Hogyan választom a könyveimet? TAG


Sziasztok! 
Nem tudok magammal mit kezdeni, szóval kutattam egy keveset, végül pedig erre esett a választásom. Szabadon vihető, csak kérek egy kacc-kacc kukacot a nevemmel. 


Kék, kék. Köszi. Világos vagy sötét?
 Egyenlőre világosból csak ennyi van. 
Ezek közül a Csendfolyó volt az, amit ajándékba kaptam, bár ha nem akkor is megvettem volna, ugyanis Brittainy C. Cherry nálam bizonyított és nagyon kíváncsi voltam mennyire kap el ez a regény a Tűzeső és a Lebegés után (Na meg angolul olvastam már a The Gravity of Us-t is). A borító az egyértelműen közrejátszott a döntésemben.

Gabiella Eld első könyve az Emlékek Jordan számára véletlen került a polcomra, mert Hikari olvasta anno, és őt nem kapta el annyira a történet, így örökbe fogadtam, aztán lett szerelem. (TEAM RIO) Majd drága cukorborsómmal, magával Eld Gabival is dedikáltattam.
Michelle Frances: A Barátnője recenzióként érkezett hozzám, másoknál is láttam ráadásul elég jó kis hype ment körülötte. Julia Lewis Thomson: Többek szerintje pedig egy személy találka során került a kezeim közé, dedikáltam frissen és ropogósan megjelenés után. Jó helye van a Többek által mellett. 
Nálam ez most egyértelműen M.G. Brown könyve, mert az első pár fejezet nem fogott meg, majd következett a nagy áttörés. Határozottan olyan kellemes pofacsatt ért a Kavargó Rózsaszirmok esetében, hogy órákig fogtam a piros és duzzadt helyét. Baromi kellemes csalódás! Mindenkinek olvasnia kéne egyszer! Szuper könyv!


Háhá. Valami megérzése van a becses kacsóimnak is, az fix.

Ezt a könyvet is Hikari ajánlotta én pedig szépen bekaptam a csalit mindössze három egészséges szóra.
" bukott angyal" 
"rosszfiú" 
"tetszeni fog"
Most komolyan... ki nem kapja be erre egyből azt az istenverte csalit?
Na ugye. Aztán ránéztem a borítóra.
Nem kell mondjam mi történt utána...


" Ez tuti spanyol. "
" A csákó a borítón tuti spanyol."
" A csaj nagyon fura." 
Ezek voltak az első gondolataim amikor ránéztem a borítóra.
Aztán történt a molyos csekkolás:
"... mellé Alex Fuentest, egy helyi bűnbanda tagját." 
EGY HELYI BŰNBANDA TAGJÁT 
BŰNBANDA - visszhangzott a fejemben.
ROSSZFIÚ!  YASS! 
Az elméletem bejött, tényleg spanyol, s mivel pár évig aktívan tanultam a nyelvet nem is kellett nagyon hátra-hátra nézegetni a könyvbe, hogy mi-mit jelent. Imádtam!
Szuper történet, szuper karakterek, pont olyan,ami nekem akkor kellett.
Azóta háromszor olvastam. 
AniTiger blogján láttam aztán Hikari is hypeolta nekem Francesca Zappia regényét a Csak kitaláltalak? -ot.
Nem kell mondjam, hogy mennyire imádtam.


HÁHÁ. Mal Ericson, ő meg a csodálatos kisugárzása. Az-az aura, úristen.
Alig bírtam megállni, hogy ne zokogjak fel amikor megérkezett és a kezeim között tartottam.
Viccet félretéve, olvastam az első részt, és ott estem szerelembe Malcolmba.

Hű. Hát egyenlőre most ez a két gyöngyszem van Nálam, mert a többi kölcsön wellnessen pihen.
A Csábítás nagyon tetszett, bár hamarabb lett a könyv, minthogy láttam volna a filmet, de nem bántam meg. Stephen King esetében pedig hamarabb jött a film, mint a könyv. Egyszer már olvastam a régebbi kiadást, de sosem lehet belőle "kinőni".


Kapásból rávágnám, hogy lehet ez akár Gena Showalter Alvilág Urai sorozata, vagy C.J. Roberts Dark Duet trilógiája, esetleg Tabitha Suzuma Forbiddenje, mindegyiket imádtam. Más-más különböző okokból.
Gena regényeitől megőrültem, szinte rajongtam azokért az idiótákért, a Dark Duet sorozat egyértelműen egy becsülendő történet, bár elég durva dolog ez a Stockholm-szindróma.
A Forbidden pedig olyat adott, mint semelyik másik könyv.




Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.