Novemberi hónapzárás



Sziasztok! 
Íme a hónap utolsó napja, s ezzel belépünk a fagyos és zimankós télbe! 
A hó ugyan már néhol esik, azért sokkal szebb volna, ha mindent ez a csodás fehér réteg borítana. 
Igen, valószínűsítem, hogy bár nem nagyon szívlelem a karácsonyt, és még ezerszer, ha nem többször sírom vissza a kellemesen meleg tavaszt, vagy akár az őszt is. Jelenleg viszont ez a fehér kis kavalkád, elég cuki és nyugtató. 
Lássuk csak mit sikerült a november hónapra teljesítenem.

Tudom, hogy ez így csalás, viszont még beleesik a novemberbe így bátran írom le M.G. Brown: Kavargó Rózsaszirmok c. regényét. Egyébként mellékes, hogy megérte elcsúszni vele, és nyámmogni rajta, mert igazán kellemes, felüdítő és agykikapcsoló olvasmányt kaptam!
Azt hiszem 500 oldalon felül volt, ha a számokat nézem.
Az elkészült értékelésemet pedig, EME LINKRE KATTINTVA olvashatjátok.

L.J. Wesley Afférokja volt, a maga hetven valahány oldalával.
Át kell még értékeljem magamba, úgyhogy a teljes véleményem és bejegyzésemet december közepe fele merem közzétenni.

Mint azt korábban írtam M.G. Brown könyve volt, ami a leghosszabb volt így oldalszámra, úgyhogy az olvasással is elég ideig szenvedtem, valamiért kellett jó pár fejezet, hogy bele tudjak rázódni.


Jasmine Warga regénye teljesen a hatalma alá kerített, így a Szívem egy egyéb fekete lyukakat egyetlen nap leforgása alatt sikerült elolvasni.
Mindenkinek teljes szívből ajánlom! 
Az értékelésemet, pedig EME LINKRE KATTINTVA olvashatjátok.


Ide azt hiszem kettő könyvet is szeretnék beszúrni, ugyanis képtelen vagyok választani melyiket szerettem jobban!
Elsőként kezdeném Gail Honeyman könyvével az Eleanor Oliphant köszöni, jól vannal, ugyanis nálam tarolt, imádtam, szavakat még mindig képtelen vagyok rá találni.
Mindenkinek kötelezővé tenném, mert a humor mellett bizony, hogy óriási dolgokba és kemény témákba nyúl bele az író, azt is úgy körülkerítve, hogy az olvasót teljesen magával ragadja Eleanor életébe. Az értékelésemet, pedig ITT tudjátok olvasni róla.
Második könyvként, pedig Francesca Zappia írónő regényét hoznám a Csak kitaláltalak?- ot, hiszen szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki oda meg vissza volt tőle. Itt is kemény témákat kapunk, amihez kell némileges idő, hogy az ember kiheverje. Ugyan valamelyest kikövetkeztethető a cselekményszál, de vannak olyan csavarok benne, hogy ihajj.
Értékelésemet, pedig ITT olvashatjátok.
Kapjatok kedvet mindkettőhöz, nem bánjátok meg!


Hűha. Hát ide gyanítom most nem lesz mit írnom.
Mondhatnám az Afférokat is, viszont még tényleg át kell kódoljam magamba, így nem adok neki hangot. Két négy és fél csillagos olvasmányom van, az egyik Julia Lewis Thomson: Többek Szerintje, (ÉRTÉKELÉSEM ITT) a másik pedig pont Jasmine Warga: Szívem és egyéb fekete lyukakja.
Hát, a négy és fél csillag szerintem nem rossz, bár reménykedem abban, hogy a decemberi hónapom sem lesz csőd ilyen téren.

M.G. Brown: Kavargó Rózsaszirmok
Julia Lewis Thomson: Többek Szerint
Francesca Zappia: Csak kitaláltalak? 
Gail Honeyman: Eleanor Oliphant köszöni, jól van
Jasmine Warga: Szívem és egyéb fekete lyukak
L.J. Wesley: Afférok
Diana Landry- Levia Anne: Bosszú édesen 

Amit buktam: 
Veda Sylver: Törékeny Boldogság
Tom Ellen- Lucy Ivison: Homárok
Jenny Lawson: Őrülten boldog





Hamarosan itt a blog első szülinapja, (pontosabban december 9.-én) úgyhogy kössétek a nadrágot, szoknyát, kis kötényt! Nem akarok árulkodni, de a nyereményjáték nem marad el! 



Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.