Oculus BOOK TAG

Sziasztok!
Sokat gondolkodtam, milyen bejegyzést hozzak a mai nap, ami nem csupán aranyvasárnap, hanem A. M. Aranth születésnapja is.
Úgy terveztem, hogy interjút készítek, de aztán az idő és energiahiány közbeszólt. Így maradtam egy BOOK TAG-nél, amit a Prológus oldalán találtam.
Jó olvasást a kérdéssorhoz, kedves A. M. Aranth és boldogságos születésnapot!

AVALON - Melyik könyves karaktert deportálnád egy idegen bolygóra ha tehetnéd, és miért?Egy egészen friss olvasmányom, Gombos Tünde: Szerelemtánc című regényének főhősét, Harcos Dávidot küldeném ki a világűr valamelyik távolabbi bolygójára. Ott aztán veszekedhetne kedvére önmagával. Mert hogy nekem az agyamra ment mind a negatív, mind a pozitív oldala, az fix


HOLLOWAY TAVERN - Kivel rúgnál be legszívesebben (avagy kivel szürcsölgetnél málnaszörpöt kiskorú karakter esetében)?
Nagyon szívesen innék mondjuk Travis Maddox-al, Jamie McGuire karakterével. Oké, macsó, és vérbeli rosszfiú, szóval gyanítom, hogy attól a piamennyiségtől, amitől én berúgok, neki nem lenne semmi baja, de azért valljuk be: ki ne akarna meginni egy kör piát Travis-szel? Na, ugye.


VILÁGÍTÓ TETOVÁLÁS - Melyik könyv égette bele magát örökre az emlékezetedbe?Ezen a kérdésen nagyon sokat agyaltam, mert 3-4 regény is beugrott erre a helyre, nem is tudok egyetlen regényt megnevezni.
Az egyik ilyen könyv Kubyszin Viktor: Drognaplója. Már azelőtt is érdekelt a drogok témaköre, annak idején majdnem egy órás előadást is készítettem a témából, de miután elolvastam, még mélyebben beleástam magamat.
A másik voksot viszont Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek című regénye kapja. Ez ugyan nem igaz történet, és az évben ki is maradt az olvasmánylistámról, de a mai napig elgondolkodtat: van-e olyan helyzet, amikor humánosabb lépés az eutanázia? Minden áron életben kell tartani valakit? Minden esetben elég szeretni a másikat?


 SZELLEM - Van kedvenc főgonoszod? Ki az?

Sose szimpatizáltam gonosz karakterekkel, úgyhogy ezt a kérdést most passzolom.

OCULUS - Egy könyv, ami az orrodnál fogva vezetettLeah Scheier: Csak a te hangodat hallom című regénye ilyen volt. Az utolsó utáni pillanatig reménykedtem, hogy másképpen alakulnak a dolgok, hogy lesz megoldás. De...a könyv csak felébresztette bennem a reményt, elhitette, hogy van más út; aztán rádöbbentett, hogy nincs.


PANCAKE - Kedvenc nem emberi könyves karakteredHoltverseny van Daemon Black a földönkívüli és Simon Wolfgang az alakváltó között. Egyszerűen nem megy a választás kettőjük közül, bár, ha erősebben próbálnám, akkor talán sikerülne döntenem. Egye fene, mindketten megkapják a "kedvenc nem emberi karakter" címet.


Ennyi lenne a TAG, de kihívottjaim ezúttal is vannak, remélem lesz időtök kitölteni még az ünnepek előtt :)
- Ashley
- Gorkie
- Anna
- Reta

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.