Irány a mozi: A legnagyobb showman

"Nem kell, hogy az egész világ szeressen. Elég pár rendes ember."

Angol cím: The Greatest showman
Műfaj: amerikai életrajzi dráma
Hossz: 99 perc
Megjelenés éve: 2017
IMDB pontszám: 8/10




Ritkán nézek filmet és még ritkábban járok el moziba, de most másként alakult és nem bántam meg.

Az alapsztori annyi, hogy B. T. Barnum aki szegény családból származik, egy gazdag család lányába szeret bele.
Innentől pedig mindent megtesz, hogy elég jó legyen Charity számára, de közben nem felejti el az álmát sem: egy helyet akar, olyat, amilyet eddig még megálmodni sem mert senki.
Egy helyet; ahol összegyűlnek a más emberek.
Egy helyet, amit úgy hívnak: cirkusz

Igazából az előzetese már megfogott magának, de valami mindig visszatartott.
Aztán Ash mondta, mennyire jó és egy másik molytól is ezt hallottam, szóval beültem rá.

Musicről lévén szó túl sok esemémyt nem vártam, inkább valami olyasmire számítottam, hogy tele lesz énekkel esetleg kapok mellé tölteléktörténetet.
Ehelyett már az első pár percben megvett magának egy egyszerű dologgal: azt üzeni, hogyha vágysz valamire, azért tenned is kell.
Plusz ott van a sok különböző szerzet, akiket Barnum innen-onnan összeszedett. Van egy gondolat a filmben, bár lehet, nem pontos: egyenlőként kezelted őket.

És ez fontos, nagyon is. Attól, mert valaki más, nem kevesebb, sőt. Sajnálom, hogy a film vége felé háttérbe szorult ez a szál.

Bevallom, a színészekben nem vagyok otthon, Hugh Jackman filmet szerintem csak az Éjszaka a múzeumban 3. részét  láttam csak, így összehasonlítási alapom nincs sok, de a karaktert jól játszotta. Mind az örömöt, mind a rágódást, mind pedig a reményt, ami végig benne volt.
Zack Efrontól én továbbra se vagyok elájulva, bár örülök, hogy most már nem csak a HSM kapcsán fog eszembe jutni. Értem én, miért szeretik sokan és talán valóban kezd felnőni, nekem mégis hiányzik valami a színészi játékából.

Zack-hez hasonlóan Zendaya is komolyabb szerepet kapott, látok még esélyt számára a későbbiekben.
Keale Settle-re viszont tuti figyelni fogok, az egyik kedvencem lett a karaktere.

A zenéket is imádtam benne,  egytől-egyig mindegyiket. Amióta hazaértem, a soundtrack megy, a blogbejegyzést is úgy írtam.

A legnagyobb showman egy nagyon színes látványvilággal és csúcs dalokkal készült film.
Fontos témákat érint, kár, hogy kissé felszínesen.
Az tuti, hogy mosolygva jössz ki a moziteremből, mert tökéletes kikapcsolódás.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.