Mit olvastam a hónapban? #március


Sziasztok!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én összesítésem.


Újból csak túlteljesítettem a kitűzött célomat, 7 könyvet olvastam el a hónapban, egy kivételével mindet kortárs női szerző írta, szóval még a #nincsidőmolvasni kihívást is többszörösen teljesítettem. *büszke*


Legtöbb oldalszámú könyv:

Stephanie Garber Caraval című regénye a maga 470 oldalával szép kis fél tégla, főleg, hogy kemény borítós. Csak akkor tudtam olvasni, ha itthon voltam, mert amúgy leszakadt volna a karom a súlyától.

Legkevesebb oldalszámú könyv:

Linnea Dunne: Lagom-ja csupán 160 oldal, ráadásul a fele képekkel és illusztrációkkal van tele, szóval körülbelül a fele az, amit valóban olvas az ember. De az biztos, hogy igényes, és feldobja a könyvet, hogy nem csak tömény szöveg van.

Leghosszabb ideig olvastam:

Penelope Douglas: Nélküled olvasási ideje: 2018. március 25., 11:012018. március 29., 23:00. Nem volt ez olyan rossz könyv, csak valami hiányzott belőle, hogy igazán olvasni akarjam, úgyhogy azért olvastam magamhoz képest sokáig.

Legrövidebb ideig olvastam:

Linnea Dunne: Lagom olvasási ideje 2018. március 30., 16:172018. március 30., 22:10. Mint mondtam, egy felettébb rövid könyvről van szó, sok képpel, szóval szerintem nem meglepő, hogy néhány óra alatt végeztem vele.

Legjobbra értékelt könyv:

John O’ Leary: Tűzben égve című regényének gondolkodás nélkül adtam meg moly.hu-n az 5*-ot. Fantasztikus, elgondolkodtató regény, kitartásról, hitről, és küzdelemről. Meleg szívvel ajánlom olvasásra.

Legrosszabbra értékelt könyv:

Karina Halle: Túl közel hozzád című könyvével bevallom, megküzdöttem rendesen. Kissé nagyon klisés, és még az én ízlésemnek és tűréshatáromnak is sok. Azért a jó szívem megadta neki a 3*-ot, de azt hiszem, ezzel véget is vetek az írónővel épp’ csak szárba szökkenő kapcsolatomnak. Ennyi elég volt belőle.

 

Elégedetten zárom a márciusomat (is). Ti miket olvastatok? Volt igazán meghatározó olvasmányotok a hónapban?

Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.