Borítómustra: új Papp Dóra regény érkezik júniusban


Halihó!
Tudjátok, hogy nem vagyok valami nagy könyvboritómániás. Persze, nálam is vannak esetek, amikor kifejezetten a  borítóba szeretek bele, de ha a történet nem fog meg, akkor csak külcsín miatt nem is olvasom el.
Ebben a rovatban borítókat mutatok Nektek, amik valamiért megfogtak.

 



Régen volt borítómustra, eddig valahogy nem volt energiám hozzá.
Most ez változott, így egy egészen új borítóról rántom le Nektek a leplet.
Az nem újdonság, hogy én nagyon szeretem Papp Dóra könyveit, viszont amióta megjelent a Tükörlelkek második része elég nagy a csend körülötte.
Okkal, hiszen új regényen dolgozott.
Aminek tegnap megmutatta a borítóját:



Ha engem kérdeztek, szerintem gyönyörű. Egyelőre még nem tudunk se teljes borítót, se fülszöveget, ránézésre azt mondanám, így a koncepció és a cím alapján, hogy vagy valamilyen utazás lesz a középpontban, vagy az útkeresés, de persze az is lehet, hogy teljesen más.
Mindenesetre, azt hiszem ez egy olyan könyv, amit be kell szereznem majd júniusban a Könyvhéten.
 

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.