Mit olvastam a hónapban? #május


Sziasztok!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én összesítésem.


Saját magamat leptem meg a legjobban a havi olvasmánylistámmal. Úgy éreztem, hogy az érettségire való felkészülés sok energiát és időt vesz el az olvasástól, de mint a mellékelt ábra mutatja, sikerült jól beosztanom.
Az ehavi könyvek között van recenzió, előolvasás, de olyan is, amit a NIOK májusi fordulója miatt olvastam el.


Legtöbb oldalszámú könyv:

Anne Bishop Mások sorozatának első és második kötete egyaránt 512 oldal, úgyhogy májusban két regény is bekerül ehhez a ponthoz. Ennél hosszabb könyvet nem olvastam a hónapban.

Legkevesebb oldalszámú könyv:

Bettina Lemke Ikigai című regénye csupán 160 oldal, és még kevesebbnek érzi az olvasó, mert nagyon sok kérdés/feladat található a kötetben, ami interaktívvá is teszi az olvasmányélményt.

Leghosszabb ideig olvastam:

Meglepő módon a hónap újraolvasását, Anne Bishop: Vörös betűkkel című könyvét tartott a legtovább elolvasni, számokban: 2018. május 8., 20:362018. május 12., 21:11. Meglepő, mert azt hittem, hogy mivel már ismerem a történetet, gyorsabban fog menni.

Legrövidebb ideig olvastam:

Szintén Bettina Lemke könyve kerül ehhez a ponthoz, hiszen négy és fél óra alatt átolvasgattam, 2018. május 23., 14:222018. május 23., 19:08-ig tartott az olvasása.

Legjobbra értékelt könyv:

Kaptam egy olyan lehetőséget a Twister mediától, hogy előolvashattam az egyik friss megjelenést. Ez volt az Ezer csók Tillie Cole-tól. Csak egy pillanatig gondolkodtam, hogy megadjam-e a könyvnek a maximális 5*-ot.
Megérdemli. Nagyon különleges regény, szeretettel ajánlom.
A másik 5*-os könyvemet a hónapban szintén ez a kiadó adta ki: Holló a hollónak Anne Bishop tollából. Nagyon ritka, hogy egy folytatás überelje a nyitókötetet, de itt ez történt.

Legrosszabbra értékelt könyv:

Sajnos csak 3.5*-ot kapott tőlem az Ikigai Bettina Lemkétől. Értettem én a tematikáját, de engem kibillentettek a kérdések, a „gondolkodj el raja” részek.




Elégedetten zárom a márciusomat (is). Ti miket olvastatok? Volt igazán meghatározó olvasmányotok a hónapban?

Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.