Hello August! Mit tartogatsz?


Jó reggelt!
Ti se tudtok aludni? Nekem kipattant a szemem, és meg se próbáltam visszaaludni. Ha már ennyire éber friss nem igazán vagyok, akkor akár meg is írhatom a hónapnyitó bejegyzésemet.
Helló augusztus!

Július végén kaptam az email-t, hogy felvételt nyertem az ELTE BTK magyar szakára, úgyhogy szeptembertől budapesti hallgató leszek.
Ezzel egy nagyon-nagy vágyam válik valóra, úgyhogy gyanítom, hogy az erre való készüléssel el fog menni a hónapom.
De ha ez még nem lenne elég a programokat illetően, 12-én megyek Esztergom mellé nyaralni egy kedves ismerősömhöz, öt napra. Utána a 20-ai hétvégét Ashley tölti nálam,  majd – csakhogy biztosan nem unatkozzak beiratkozás előtt, 22-én Dórival megyek Szegedre néhány napra. 

Programokból nem lesz hiány a nyár utolsó hónapjában, de emellett meg fogok próbálni legalább havi néhány könyvet elolvasni, ezeket néztem ki.
- Alex Gutteridge: Angyali esély
- Victoria Schwab: Egy kegyetlen dal
- Jesper Stein: Szép álmokat, feketerigó

Értékelés is ezekből fog érkezni első körben, aztán meglátom, miket lesz időm még olvasni.

Nektek milyen terveitek vannak?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.