Valódi könyvhegy várt a fa alatt

Sziasztok!
Azt hiszem, már mindenki megemésztette az ünnepi halászlevet, meg a bejglit, és mintha kezdenének alábbhagyni a „Karácsonyi ajándékom/Karácsonyfám az idén” posztok is a közösségi oldalakon.
Úgyhogy most, hogy kezd beállni a nyugalom, én is megmutatnám milyen könyvek rejtőztek a fa alatt.



Idén is nagyon jó gyerek lehettem, mert ezúttal 11 új könyv volt a fa alatt. Kár, hogy könyvespolc nem járt melléjük, ugyanis egyelőre halvány lila dunsztom sincs, hova fog férni ennyi könyv, mindenesetre  igazán szép pakk. Igazam van, vagy igazam van?


Azt hiszem az átláthatóság érdekében külön bontom a szerzeményeimet.
Talán a legjobban Edgar Allan Poe: Edgar Allan Poe válogatott művei című kötetnek örültem. Tavaly olvastam tőle a Fekete macska című novelláskötetet, azóta tervben van, hogy beszerzek saját példányt a műveiből, ezt pedig megtaláltam antikváriumban. A maga majd ezer oldalával szerintem jó vásárt csináltam, arról nem beszélve, hogy én magam is meglepődtem, milyen jó állapotú.


Dórinak hála nem csak a Poe kötet lett a magánkönyvtáram része, hanem három Shakespeare kötet, cím szerint A velencei kalmár a Hamlet és a Sok hűhó a semmiért is. Én azon furcsa könyvmolyok közé tartozom, akik időközönként szívesen olvasnak ilyen könyveket is. Az egyik író ismerősöm azt mondta, hogy ezzel például párbeszéd írása fejleszthető, úgyhogy kíváncsi vagyok. És így végre nem folyik ki a szemem, amiatt, hogy MEK-ről olvasom.


A Jézuskám tisztában volt azzal, hogy én bizony nagyon szeretem még mindig a Könyvmolyképző kiadót, annak ellenére is, hogy az utóbbi időben belenyúltam kevésbé jó, általuk kiadott regénybe is.
A legjobban a pakkból Bessenyei Gábor: Az első csók és egyéb démonok  című regényének örültem. Egyrészt azért, mert ugyanabban a városban él a szerző, mint én, másrészt azért, mert bizony belekerült a regénybe a véleményem. Méghozzá az elejére. Gyanítom, hogy a kész történet ugyanúgy nem fog csalódást okozni, mint a már olvasott részletek.
Akkor ott van Sarina Bowen & Elle Kennedy közösen írt regénye ami itthon Ez a srác címet kapott. Meg egy olyan borítót, hogy lehidalok, és a könyvmoly énemnek ez kellett. Nagyon. Még annak ellenére is, hogy LMBTQ elég részletes szexuális jelenetekkel. Majd meglátjuk.
Aztán a fa alatt volt még Karen Fortunati: Semmi súlya című regénye, ami ugyan a borító alapján nem, a fülszöveggel viszont felkeltette az érdeklődésem. Bipoláris zavarral dolgozó könyvet ugyan még nem olvastam, úgyhogy ez egy újdonság lesz, remélem nem fogok csalódni.
Aztán még RP szeretetcsomagban kaptam meg Tarryn Fisher Tolvaj című könyvét, de mivel ez volt a meglepi könyv, ezért betettem a fa alá, becsomagolva. A trilógiát nem olvastam, bevallom, nem is tervezem (bár meggyőzhető vagyok :)), szóval gyanítom ez elcserélésre fog kerülni.


Mivel (nem annyira) titkon, én egy örök gyerek vagyok, ott lapult a fal alatt három mesekönyv is. Varga Bea: Segítség, támadnak a betűk! ugyan rövidke, de mivel az egyik kedvenc írónőm munkája, kap egy esélyt. Az-az írónő, aki megszerette velem a sci-fit, később írt egy letehetetlen vörös pöttyöst, majd egy sokszor forgatandó írástechnikai könyvet, kíváncsian várom, milyen mesekönyvet alkotott.
Bodor Attila: A tél mennyasszonya című meséjének gyönyörű illusztrációiba már első látásra beleszerettem, a mese alapötlete is jónak tűnik, úgyhogy kíváncsi vagyok rá.
A harmadik mesekönyv, Novák Vica: Minka és a betűvetők című könyvéhez nincs más mentségem, minthogy tetszett a címe. Remélem a történet is olyan aranyos, mint amit sejtek így bele-beleolvasgatva.



Nektek hogy teltek az ünnepek? Került könyv a fa alá Nektek is? Ha igen, mi? 
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.