Blogger vagyok, és imádok az lenni: 5 éve nyitotta meg kapuit az Írásaim Tárháza!

Ki a blogger? Ki az influencer? Mit csinálnak, mi a különbség?
Melyiknek tartom magamat?
5. blogszülinap kapcsán elgondolkodtam a dolgokon.



Mára már mindkét fogalom eléggé elterjedt a köztudatban, de sokan még mindig nem tudják hová tenni az influencer jelentését, a bloggerről azért van némi fogalma az embereknek.
Bevallom őszintén, előbbi jelentésével a poszt megszületéséig én sem voltam tisztában, ezen az oldalon viszont egész érthetően le van írva:

"Influencer jelentése lényegében nem más, mint professzionális befolyásoló. Az influencer jelentése kifejezhető még úgy is, hogy egy olyan személy, aki önmagát sajtótermékké alakítva a közvéleményt befolyásolja."

Nos, azt hiszem, ezt a definíciót alapul véve inkább blogger vagyok. Tudjátok, én nem terveztem megírni ezt a mai bejegyzést, mert azt hittem, ez egy olyan téma, amiről nem fogok tudni sokat beszélni, aztán rájöttem, hogy a mai nap különleges. Méghozzá annyira, hogy mindenképp szeretnék megemlékezni róla.


5 éve nyitotta meg kapuit az Írásaim Tárháza!
Minden évben rájövök, hogy a kezdetekkor nem gondoltam volna még azt sem, hogy az első születésnapot megéli a blog, most pedig már a sokadikat tapossa.
Még mindig ugyanolyan örömmel vetem bele magamat a posztírásokba, mint az elején.

Ugyanakkor sokat tanultam magamról az évek alatt: ma már nem akarok minden áron naponta új posztot írni, csak azért, hogy legyen tartalom.
Ma már nem vagyok a számok megszállottja, nem nézem folyamatosan hány követőm van itt, vagy a facebook oldalon. Mert nem túl sok, de tudom, hogy akik vannak, azok miattam vannak itt.

Nincs annál jobb érzés, amikor valaki azért olvas el egy könyvet, mert korábban olvasta róla a blogon/molyon az értékelésemet. Éppen néhány hónapja történt, hogy valaki leszólított, én vagyok-e az, aki a könyvtár honlapjára is ír ajánlókat? Mikor mondtam, hogy igen, mosolyogva folytatta a mondandóját, miszerint, nagyon tetszenek neki, volt már olyan regény, amihez meghoztam a kedvét.

Ma már legalább a blogolásban elengedtem a megfelelési kényszeremet. Van egy szint, ami alatt nem vállalok fel posztot, nem adom hozzá a nevemet, szóval ezt a szintet igyekszem tartani, sőt néha megugrani is.
A könyvértékelések mellett pedig hatalmas önbizalombomba számomra minden egyes elkészített interjú is. Ahogy a statisztikát nézegettem, szeretitek az írókkal készítetteket, de ugyanúgy sokan olvasták például a Kreatív Sarok megálmodójával, vagy épp Vaszil Gyuri parasportolóval készített interjúmat is. Nekem pedig ez leírhatatlanul jó érzés.
Imádom ezt csinálni, imádok blogger lenni.

Tartsatok velem továbbra is!
*Hikari

2 megjegyzés:

AniTiger írta...

Még sok boldog blogos évet kívánok! <3

K. A. Hikari írta...

Még sok boldog blogolással töltött évet tervezek ;)

Üzemeltető: Blogger.