Viszlát, November! Helló, December!

Sziasztok!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én összesítésem.
Nem sokat olvastam a hónapban, de amik a kezembe kerültek, azokat nagyon élveztem. Volt itt novelláskötet, ifjúsági, és illusztrált könyv is.



Legtöbb oldalszámú könyv:
Azt hittem, olvastam hosszabbat, de nem. Mary E. Pearson: Az árulás csókja című regény kap itt helyet, 406 oldallal.

Legkevesebb oldalszámú könyv:
Neil Gaiman: Szerencsére a tej című könyve csak 102 oldal, a legrövidebb a hónapban. Ráadásul illusztrált is, szóval még kevesebbnek éreztem.

Leghosszabb ideig olvastam:
Az Érints meg antológia olvasása eléggé elhúzódott, 2019. november 6., 21:50 → 2019. november 15., 21:41 közt olvastam.

Legrövidebb ideig olvastam:
Szigligeti Viktor: Lúna gyermekei című könyvet olvastam 2019. november 4., 21:57 → 2019. november 4., 23:11 között, amolyan estimese gyanánt.

Legjobbra értékelt könyv:
Zakály Viki legújabb, Szikra című regénye bezsebelte tőlem a maximális 5*-ot. Aludtam rá egyet, de aztán úgy döntötten, kiérdemelte.

Legrosszabbra értékelt könyv:
Neil Gaiman: Szerencsére a tej című könyvére csupán 2*-ot adtam. Nagyon-nagyon nem az én könyvem volt.

BLOGRA KIKERÜLT ÉRTÉKELÉSEK

***


Hello Decemberg, helló Olvasóim!
És íme, eljött az év utolsó hónapja is. Egyszerre örülök, és vagyok kicsit szomorú, hiszen lassan vége az évnek. Sok minden történt, de ez majd egy másik poszt témája lesz.
Vizsgaidőszakom kezdődik hó közepén, ettől függetlenül néhány tervem van. Például ha minden jól megy, Ashley-vel is találkozunk a hónapban.

Igyekszem olvasni, de kevés könyv van a "mindenképp olvasni szeretném novemberben" listámon. Csupán az alábbiak:
- Mary E. Pearson: Az árulás szépsége
- Matt Haig: Az Igazmondó Glimpi
- Meik Wiking: Az emlékteremtés művészete
- Ashley Woodfolk: Ami utánad maradt

Amiről értékelést is mindenképp szeretnék írni:
- Mary E. Pearson: Az árulás szépsége
- Meik Wiking: Az emlékteremtés művészete
- Ashley Woodfolk: Ami utánad maradt

Mit terveztek a hónapra? Van TBR listátok decemberre?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.