Halloweeni lények gyülekezője BOOK TAG

Sziasztok!
Azt hiszem, mondhatom, hogy nincsenek véletlenek. Épp valami jó, Halloween-nel kapcsolatos posztot/TAGet/egyebet kerestem, amikor Vicky kihívott molyon. Ráadásul egy olyan BOOK TAG-re, amit eddig még nem olvastam máshol. Az ő válaszait ITT találjátok.
Lássuk, miről is van szó. Mutatom a válaszaimat is.




Boszorkány - egy mágikus karakter vagy könyv
Ide valamiért Diana Wynne: A vándorló palota című könyve ugrott be. Imádom mind könyvben, mind animében (ez utóbbi többször is újranézős kedvencem), Howl varázslón és Calcifer szövegén eddig még nem tett túl fantasy regény karaktere. kis túlzással.


Vérfarkas - egy tökéletes könyv éjszakai olvasásra
Ez egy olyan pont, amin elgondolkodtam. Mitől lesz egy könyv „tökéletes olvasmány”? Egyáltalán lehet-e definiálni ezt a fogalmat? Még ha lehet is, ez mindenkinek mást jelent.
Én csak azt tudom, hogy Victoria Schwab: Egy kegyetlen dal című könyvét simán képes voltam hajnalig olvasni, vállalva a karikás szemeket és a kialvatlanságot. Nem tudtam letenni, ez van.

Frankenstein - egy könyv, ami sokkolt
Nem tudom milyen értelemben értendő itt a sokk, de Anne Dauphine Julliand: Két kis lábnyom a homokban című regénye engem durván padlóra küldött, és nagyon sokáig nem is tudtam összeszedni magam utána. Nyers, kemény, és szívfacsaró az elsőtől az utolsó betűig.

Az ördög - egy sötét, gonosz karakter
Ide gondolkodtam, de sajnos nincs ötletem.

Kaszás - egy karakter, akinek nem kellett volna meghalnia
Ha nem olvastad még Baráth Viktória: A főnök című regényét, ugord át ezt a kérdést, de nagyon gyorsan, ugyanis erősen SPOILERES.
Itt vagy még? Akkor te már biztos olvastad.
Szóval bátran kérdezhetem, hogy Ryan, MIÉÉÉRT?
Saját kollázs


Zombi - egy könyv, ami "éhessé" tett a továbbiakra
Ez nem folytatás, viszont J. K. Smith: Szerelem hirdetésre című debütáló regénye annyira zseniálisan van megírva, és olyan humoros, hogy bizony megvett kilóra. Azóta már elolvastam az írónő másik két könyvét.

Vízköpő - egy karakter, akit megvédenél bármi áron
Auggie (R. J. Palacio: Csodácska) az a karakter, aki más. Aki azért lóg ki, mert nem hétköznapi. És bizony néha a gyerekek is tudnak nagyon gonoszak lenni. Bár tény, hogy ők azok is, akik hamarabb oldódnak fel, és nyitnak a szokatlan felé is.

Vámpír - egy könyv, ami kiszívta belőled az életet
A kérdést úgyis feltehetném: van-e olyan könyv, amit elolvastál, és úgy éreztem, ennél még az is nagyobb szórakozás lett volna, ha hagyom, hogy Drakula kiszívja a vérem?!
Jelentem: van.
Molly McAdams Kétesélyes szerelem című khm… könyve. Általában az is kétesélyes, tetszik-e az adott történet, vagy sem. Na, itt még ez a vagy-vagy helyzet se állt fent. Komolyan, inkább az aortacsapolás.

Szellem - egy könyv, ami még mindig kísért
Öt éve olvastam először, azóta időről-időre leveszem a polcról Jojo Moyes: Mielőtt megismertelek című regényét. És nem, én továbbra se fogadom el, hogy úgy alakult, ahogy alakult…
Még mindig gondolkodóba és ámulatba ejt ez a történet.

Démon - egy könyv, ami tényleg megijesztett
Nem volt túl ijesztő Jesper Stein: Szép álmokat, feketerigó című könyve, viszont az idegeimen szépen játszott, konkrétan nem szívesen aludtam olvasás alatt/után nyitott ablaknál. Kemény pszichothriller, ami beeszi magát az ember agyába, és még akkor is ezen gondolkodik, amikor nem kéne. Kicsit hátborzongató, mennyire hatással lehet egy történet az elmére.

Csontváz - egy karakter, akinek tartanál egy fejmosást
Lily Bloom (Colleen Hoover: Velünk véget ér). Komolyan kérdezem, miért vesztette el ez a nő önmagát? És ezt miért nem vette észre senki? És miért annyira gyenge, félénk, és kiskutyatípus, hogy csak tűrt, és nyelt?!
Képtelen voltam átérezni a helyzetét, nemhogy még sajnáljam szegénykét.

Múmia - egy könyv, amit megőriznék az idők végezetéig
A dedikált könyveimet. Mindegyiket. Még akkor is, ha már kinövök egyik-másik témájából, meg fogom tartani őket, mert emlékek, és különleges élmények köthetőek az összes aláíráshoz.

Ijesztő baba - egy könyvborító, ami túl félelmetes, hogy ránéz
Nem is kérdés melyik. Adrinál láttam ezt a borítót, és egyszerűen borsódzik tőle a hátam. Nektek nem?


Ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is:
Everglow
AniTiger
Pandalány
Természetesen a TAG forrásmegjelöléssel bárki más számára is szabadon vihető.
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.