Borítómustra: Arany János élet(regény)e folytatódik

Halihó!
Tudjátok, hogy nem vagyok valami nagy könyvboritómániás. Persze, nálam is vannak esetek, amikor kifejezetten a  borítóba szeretek bele, de ha a történet nem fog meg, akkor csak külcsín miatt nem is olvasom el. Ebben a rovatban borítókat mutatok Nektek, amik valamiért megfogtak.



Szerintem mindenkinek vannak könyvek akár már év elején is, amiről tudja, hogyha megjelenik, akkor neki az kell! És épp emiatt mindenféle infónak, hírnek nagyon örül.
Én pont így vagyok Cselenyák Imre Áldott az a bölcső című könyvével, egyszerűen imádtam.

Szuper hír, hogy idén érkezik a folytatás (ha jól emlékszem, a szerző Könyvhét környékét írt egy kommentben, de a fejemet nem tenném rá.), ma pedig végre látunk egy borítót. 



Biztos vagyok benne, hogy 
nekem ez a kötet kell a polcra, 
szóval elő is rendelem. majd.
Ti is várjátok már a megjelenést?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.