Borítómustra: érdemes feláldozni a boldogságodat a bosszú oltárán?


 Halihó!

Tudjátok, hogy nem vagyok valami nagy könyvboritómániás. Persze, nálam is vannak esetek, amikor kifejezetten a  borítóba szeretek bele, de ha a történet nem fog meg, akkor csak külcsín miatt nem is olvasom el.

Ebben a rovatban borítókat mutatok Nektek, amik valamiért megfogtak.


Rezeda Réka borítótervező pályázata véletlenül jött velem szembe a közösségi médiában, de érdeklődéssel figyeltem az újabb és újabb beérkező terveket. Voltak közte nekem nagyon tetszők, és érdekesek, így kíváncsian vártam, hogy a X. Aranymosás nyertes regénye végül milyen külsőt kap.

A végső verzió nekem nagyon-nagyon tetszik, az a fajta, amit már csak a borító miatt is a polcomon akarok majd tudni. Gratulálok a tervezőnek, Vörös Zsófiának.

Most gyönyörködjetek Ti is, íme:



*Hikari


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.