#Ashley értékel: Halj bátran, élj veszélyesen íme: az Idegpálya



Sziasztok! 
Mára elég kevés időm volt, a fenomén design miatt, meg szeretem elp#csölni az időt ilyenkor, szóval még egy tegnap látott filmmel jönnék nektek mára.


Ki ne hallott volna a Nerve- azaz, az Idegpálya című filmről. 
Nekem is volt szerencsém megnézni, úgyhogy íme az értékelésem:




Mikor elsőnek láttam a trailert, már éreztem, hogy meg kell nézzem. Igen, Dave Franco.
Nem tehetek róla gyerekek, a bátyuskája után nem vártam mást tőle sem.
A film nekem az elején okozott némi unalmat, lévén, hogy szinte semmi sem történik benne, csak megismerjük azt a bizonyos játékot, és életét abszolút izgalmasan élő főszereplőnőnk béna hétköznapjait.
Aztán kibújik a szög a zsákból és Dave Franco őt is elsodorja, hah.
Na, lássuk kissé szakszerűbben a dolgokat.
Az idegpálya, igen.
Totálisan olyan, mint gyerekkorom kedvence, a "Felelsz vagy Mersz", csak itt állandóan mersz, és az sem mindegy, hogy mit. Megmondják neked. Kik? A közönség.Meddig kell ezt csináld? Végig, huszonnégy órás menet. Nincs visszaút. Illetve van, de az bukás.
Mindez egy telefonos appon alapul, durva mi?
Szinte mindent meg lehet rólad tudni a neten.
Bárki bármit felhasználhat, ellened vagy épp a segítségedre.
Ezt dolgozza fel ez a film is.
Beszéltem korábban egy iszonyúan béna főszereplőnőről, na igen ő a Venus(Emma Roberts) nevet képviseli, és mindaddig unalmas az élete ameddig egy hatalmas égés után be nem vállalja a "játékos" szerepet. Onnantól pedig összesodorja a hullám már az első adandó pillanatba Iannal, aki Sam ő pedig Dave Franco.
Oké, mostmár leállok.
Szóval, mindenféle izgalmas, elmebetegnek minősülő feladaton át kell vergődnie maguknak a játékosoknak, némi jutalom pénzösszegért.
Olyan, mint a fejsimi.
Jó vagy, parancsolj. Legyél mégjobb. Jelen esetben, hülyébb.
Bár ez is mutat valamit, elég durván.
Szóval már hősnőnk már mindenféle akadályba ütközik,- értem itt az új pár órás pasiját, a volt barátnőjét meg mindenféle mást- amikor minden rosszból van jobb.
Na, ez a film is egy hatalmas csapást mér ránk a végén, ahol aztán anyázol egy sort.
A kérdés már csak az, fel tudja fogni mindenki mi is ennek a mondanivalója?

Nekem nagyon bejött, azért nem annyira elvont, mint A lány a vonaton, de megérdemli a 10/10 pontot.


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.