#Ashley TAGel: 20 ANIMÉS tény velem



Sziasztok! 

Hullanak itt a TAG-ek rendesen. Ígérem még egy ezen kívül és befejezem. 
Nem volt kis munka összeszedni a dolgokat, főleg, hogy a yaoira vonatkozó kérdéseket ki is szedtem belőle. 
Igyekeztem nem összevissza válaszolgatni. 
Ha vinnéd, linkeld be a nevem. Köszönöm.

1.) Az első anime amit láttál és tudtad is róla, hogy az.

Hehe, nálam nem a Pokémon, vagy a Yu-Gi-Oh, esetleg a Digimon vagy Sailor Moon volt a ludas. Első látásra beleszerettem a Chobitsba. A sorozat maga 2002-ben indult, kis hazánkba is elérkezett és fertőzésszerűen tarolt.
Akkoriban nyolc éves fejjel, nem sokat fogtam fel, de nagyon tetszett. Egy évre rá, tudtam meg, hogy ez bizony egy Japánok által rajzolt és készített animációs film/mese, amit röviden csak animének neveznek. Chii a mai napig nagy kedvencem.

2.) A legjobb anime amit valaha láttál.
Á-á, ez nem lesz nehéz.
Idei anime, mindenki szerette, legalábbis én majdhogynem végigbőgtem, ami nagyon ritka esetemben, de a mind a manga-és az anime ilyen hatást váltott ki, ez pedig az Orange. Fenomenális munka.


3.)Az anime amelyikben a legnagyobbat csalódtál.
Egyértelműen a Diabolik Lovers és a Dialovers: More Blood, elsőként a játékkal ismerkedtem meg, és imádtam de komolyan. Gyönyörű grafika, olyan zenével és háttérmunkákkal, hogy elhagytam az állam. Erre mit kaptam vissza meganimálva? Egy kupac szart. 


4.) Kedvenc férfi/fiú karaktered.
Tudni kell rólam, hogy hatalmas Durarara! és Gintama fan vagyok. Viszont akármennyire szeretném ide csak egyetlen egy karaktert szabad írnom. Úgyhogy legyen Kise Ryouta a Kuroko no Basuke animéből. 

Pimasz, erős, céltudatos, mégis vicces és esetlen kis nyomi. Imádtam.

5.)Az a karakter, akinek most a legjobban a helyébe tudnád magad képzelni.

HÁHÁHÁHÁHÁ, egyetlen animében is van olyan női karakter akinek bárki a helyébe tudná magát képzelni? Némelyik olyan életképtelen, hogy szánni való.
Ha mindenképp írnom kéne egyet, akkor a WataMoteból Tomoko.


6.)A legbosszantóbb karakter.
Rengeteg van, többek között: Yui (Diabolik Lovers), Yuuki (Vampire Knight), Emma(Brothers Conflict), Heroine (Amnesia), Haruka (UtaPri), Ritsuka (Dance with Devils), Yui(Kamigami no Asobi), Sayuri(Bon~Sweet love)  és még csomóan.

7.) Kedvenc animés szereplő páros.

Egyértelműen Izaya és Shizuo (Durarara!) vagy pedig Gintoki és Hijikata (Gintama), Saitama és Genos (One Punch Man)

8.)A legszomorúbb anime jelenet amit láttál.
Nem nagyon vagyok azaz érzelgős valaki ilyen téren, mégis ha valami meghat, hát meghat.
Az AnoHana 10.epizódja után potyogtak a könnyeim, Ez volt az Orange utolsó pár részében, és a Hotarubi no Mori e-ben. De egyébként, iszonyú sok van ami egy-egy ep-ben megríkat.


9.) A legviccesebb jelenet amit animében láttál.
Majdhogynem minden Gintama epizódban tudnék ilyet mutatni. Sírtam már a nevetéstől.

10)  A kedvenc női karaktered.
Áá, ismételt kérdés.
Rena (Higurashi no Naku koro Ni), Yuno (Mirai Nikki), Kuromi(Date A Live), Satsuki (Kill La Kill), Esdeath (Akame Ga Kill) , Lucy(Elfen Lied), Chii (Chobits), Saeko (Highschool of the Dead), Aika(Zetsuen no Tempest), Mikuru (Suzumiya Haruhi no Yuuutsu)


11.)A kedvenc anime openinged.
 Servamp Opja. Imádom.



12.)A karakter, akinek beöltöznél szívesen egy cosplayen.
Nem anime, de annyira tervbe volt és nem lett belőle semmi, hogy egyszer már tuti megcsinálom a Reine Des Fleurs játékról beszélek (amit mellesleg imádtam), Violette a kiszemeltem.

Ha mindenképp animét kell mondani akkor esetleg Servamp drága Ophelia-ja.



13.)Az anime amelyik a legszebben van megrajzolva.

Mindig is imádtam a Yazawa Ai mangákat, értem itt a Nana-t vagy a Paradise Kiss-t.
csodálatos lett az anime mindkét gyöngyszemből. Esetleg említhetném a Free!-t, Samurai Flamenco, nekem a Danganronpa is nagyon bejött, esetleg a Nuririhyon no Mago vagy a Shiki is csodás.
Movienál ott a Kotonoha no Niwa, ami engem elsőnek nyűgözött le.

14.) Az anime amelynek a legjobban tetszett az OST-ja.
Hűha. Nálam egyértelműen vezet a Jigoku Shoujo és a Shiki, valahogy annyira jól meg lett csinálva az összes original track,hogy elképzelhetetlen.
Ha nagyon kéne még mondjak, akkor az Elfen Lied is ilyen vagy a Higurashi no Naku koro Ni.

15.) A legaranyosabb anime amelyet valaha láttál.
Csak is az Aamama to Inazuma. Nincs mese.


16. nap - A legijesztőbb szereplő.
Engem ugyan nem ijesztett meg, mert nagy kedvelője vagyok a gore és egyéb -khm,extrémen yandere karakterek-  de kedveltem a Corpse Party Sachikoját, akármennyire beteg és guro a sztorija. De ha érdekes kreálmányokra lenne az ember kiéhezve bőven talál belőlük a Blood+-ban, vagy a Red Gardenben. Ha ideit kell mondjak akkor az Ajin is ilyen. Bár nem épp ijesztő de a Tokyo Ghoulban is bőven fordul meg hasonló esetleg a: Kiseijuuban, a Blood C-ben, a Sidonia no Kishiben, a Gantzben, a Claymoreban és még sorolhatnám.


17.) A kedvenc anime endinged.
Ez Rozen Maiden ending lesz, valahogy az összes számot annyira megkedveltem... (Aliproject, Annabel) De ez az eddigi legnagyobb szerelmem.


18. ) Az utolsó anime amit láttál.
Szánom-bánom a dolgot, de ha az utolsó epizódra vagytok kíváncsiak akkor az-az UtaPri: Legend Star-ja volt, amiből készült a bejegyzésem is, melyet itt értek el: (
Az utolsó anime amit befejeztem is szezonális Servamp volt (az Orange-al egy időben).
Ha moviera kell gondolni, akkor meg a Cencoroll.

19.) Egy történet, amit egy szereplő mesélt és megragadt benned egy animéből.

Servamp, Hyde sztorija Opheliával. Esetleg még Tsubaki múltja ugyanebből.
Nagy Hyde fan vagyok, sajnálattal közlöm.



20.)  Az év eddigi legjobb animéje.

Úristen, micsoda kérdés!
Annyi jó lett már csak a szezonban is, hogy nagyon nehéz választani. 

Nagyon bejött nálam a Kiznaiver és a ReLife is.
Sokat nevettem a Sakamoto Desu Ga-n és természetesen a Handa-kun is ilyen volt.
Az Orange totálisan lesokkolt, a Servampot pedig imádtam. 

a 91 Days a maga módján belémivódott, a Fukigen Na Mononokean baromi jó lett,és meg kell említsem a Bungou Stray Dogs-ot is, a Joker Game-et nagyon szerettem.
Ami nálam egyértelműen kiemelkedik ezek közül is az a Boku Dake Ga Inai Machi, a Nijiiro Days. 
Ezek közül gondolkodás nélkül a Boku Dake Ga Inai Machit választom.
Érdekes történet, feszít, gondolkodásra késztet, egyszerűen fantasztikus volt.


2 megjegyzés:

Lehvira írta...

Magyarul az összes hárem anime lánykarakterét utálod :D Nem baj az, bár például Sayuri - val nekem semmi bajom nem volt.
Az Orange -t nem rég fejeztem be, bevallom két nap alatt kivittem. Az őszinte véleményem, hogy a kommentelőket elnézve nem értettem, hogy miért akarja mindenki összehozni ennyire Kakeru - t és Naho - t. Az első részben már kiderült, hogy a jövőben összejön Suwa - val és egy fiúk is születik, és őt senki nem sajnálta?! :( Ennyire megakarták változtatni a múltat, amikor végre neki teljesült az álma?! Nem értettem miért nem sajnálják legalább egy kicsit... Kakeru - ra pedig dühös voltam. Mert depressziós és állandóan el akart menekülni a gondok előtt. Mintha az öngyilkosság bármit is megoldana... Továbbra is tartom magam ahhoz, hogy Naho és Suwa aranyos volt együtt! :) És remélem a jövő csak annyiban változott, hogy Kakeru él...

Ashie írta...

Szia!
No ebben mélyen egyetértek. Mármint az Orange-os felfogással kapcsolatban. Nekem végig az volt a szemem előtt, hogy MIÉRT ÉPP KAKERU? Egy depresszív, crybaby. Suwa nekem amúgyis nagy kedvenc, nagyon nagyon sajnáltam, viszont becsülöm is őt amiért ennyi mindent képes volt feláldozni a jövőért.
Nem utálok minden háremes karaktert, ugyanis nagy kedvencem a Watashi ga Motete Dousunda főhősnője Kae :)

Üzemeltető: Blogger.