Valóra váltott Szépség és a szörnyeteg álom

Ma egy igazán elbűvölő videot találtam Facebookon, és úgy döntöttem, írok róla egy rövid bejegyzést én is.
Köszönet az ötletnek a Media addict blognak. Így bármikor vissza tudom keresni én is, mások is.

Egy hónap múlva érkezik a Szépség és Szörnyeteg előszereplős film.
Ennek hála fellendült a történet körül az érdeklődés: lehetett olvasni horror Belle-babáról, de én láttam olyan hirdetést is, amelyben a történetben szereplő rózsát lehetett vásárolni.

Ám az én szívemhez két videó áll nagyon közel.
Egyrészt az, amikor a táncos jelenetnél a betétdalt egy csupán négy éves kislány énekli.

A másik pedig egy fotós apuka, Josh Rossi, aki valóra váltotta kislánya álmát és életre keltette számára a történetet.
Azt hiszem, érthető, hogy miétt az apukák az első hercegek a kislányok többségének életében.
Josh elmondta: "Három éves kislányom Nelle az en egyetlen hercegnő. Amióta megszületett, ő apa lánya.
Amikor én gyerek voltam, szerettem a mesét, de Nellee tökéletes Belle. Így azt gondoltam, tökéletes tudnánk modernizálni a történetet, ő, mint Belle én mint szörnyeteg."


Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.