APRIL BOOK HAUL


Sziasztok! 
Tudjátok jól, milyen érzés az amikor megláttok egy csodaszép borítót, vagy egy régen vágyott könyved kiadásra kerül. Hát, minden hónapban próbálok összegzést írni számotokra, a beszerzéseimből. 



Az április hónapom elég bőséggel telt. Itt voltak a különféle akciók is a Könyvmolyképzőnél, ráadásul annyi dolog jött, hogy a végén már csak a fejem kapkodtam mennyi könyv van még ?!

 

Akik ismernek, azok tudják, hogy oda vagyok az erotika műfajtól, így hát az NA, azaz a New Adult műfaj is nekem lett kitalálva, ezért imádom és falom agyhalálig a rubin pöttyös könyveket.
A könyvmolyképző ebben a hónapban is jól járt velem, ugyanis öt darab új lakója lett a polcomnak, ami csak KMK név alatt fut. 
Nem bírtam ellenállni a szeretetcsomagnak, így ahogyan előrendelhetővé vált Colleen Hoover: Maybe Someday és Penelope Ward: Stepbrother Dearest c. könyve kaptam az alkalmon. 
Természetesen ajándékkönyv járt hozzá, mit volt mit tenni nem az jött amit szerettem volna, így Jessica Sorensen: The secret of Ella and Micha szenvedése jött. 
Volt egy cserém, ugyanis nekem valahogy nem feküdt a Ten Tiny Breaths, és régóta vágytam már Katja Millay: The sea of Tranquilityjére így sikeresen elintéztem a dolgot Könyvfesztiválon. 
Ki nem hagynám Alessandra Torre : Black Lies c. könyvecskéjét, amit az én drága és egyetlen Mercimtől kaptam születésnapomra(habár csak egy hónap múlva lesz).

 
Habár próbáltam extrém humoros lenni az címet illetően,ez is a Könyvmolyképző alá tartozik. Szóval inkább alcím, mint cím. Lényegtelen.
Négy drága polclakóval lettem gazdagabb, ebből egy a rég áhított Tabitha Suzuma: Forbiddenje, és a még régebb óta megszerzésre váró C.J. Roberts: Dark Duet trilógiája
Amiért örök hálám cukorborsó bryuguszomnak.




 

Nem is tudom elmondani szerintem, hogy hány könyves blogger lehet iszonyú hálás a Fumax kiadónak, amiért recenziókat oszt a Jó népnek.
Az idei Könyvfesztiválon volt alkalmam rendesen megismerni őket, bár főképp Petikémet fárasztottam agyzsibbadásig, meg hát ki nem hagynám Annát sem, aki a Lap-lap után blog írója.
Köszi srácok mégegyszer, imádlak titeket! 
Úgy esett, hogy áprilisra ígérték Josh Malerman:A house at the Bottom of a Lake c. könyvét, amit én Madarak a Dobozban után köteles voltam beszerezni, ha törik, ha szakad.
Na, mármost, erről Peti is tudott. Így amikor, jó vásárlóként ki akartam fizetni: megdobott vele, hogy írjak róla és recenzió.
(KÖSZÖNÖM, TE DRÁGA!)
Emellé még bezsebeltem a csodaszép melankólikus életbölcsességekkel dedikált Oculust is(amit amúgy a Főnixnek kéne köszönjek, de Petitől kaptam, úgyhogy...), Aziz Ansari: Modern Romance-át és pár Princess Ai mangát. 
 Komolyan, szerintem vidámabb, kedvesebb és blogger-orientáltabb kiadó nincs is náluk, (még az Álomgyárat ismerem ilyennek.)




 
Mint, megint brutál humorral próbáltam megmutatni, az Álomgyár Kiadótól is sikerült bezsebelnem szám szerint két könyvet, amit már nagyon régóta szerettem volna. 
Anne L. Green napjaink egy elég ismert, és remekül író alakja, így kötelességemnek éreztem, hogy legalább egy regényét olvashassam.
Egyből kettőt kaptam.
Ugyan a Törékeny Vonzerő és az Eltitkolt Múlt még vár, hogy olvashassam, nagyon izgatott vagyok miattuk. Köszönöm a kiadónak még egyszer!





Ugyan nagy okosan azt hittem, olcsón megúszom, hát tévedtem.
Jay Crownover: Welcome to the Point sorozatának Better When He's Boldját áhítattal néztem minden alkalommal, mert hát az a borító...így egy alkalommal sikeresen betértem és megvettem őt Laurelin Paige: First Touch kíséretében. 


 
Nagyon ritka, hogy szemet vessek egy Twisteres könyvre, most viszont úgy tűnik ennek is eljött az ideje. Nagyon-nagyon boldog voltam, amikor kézhez kaptam  C.J. Redwine: The Shadow Queen c. könyvét.



 
ÉS, persze ki nem hagynám a sorból azokat könyveimet, amiket sikerült ebben a hónapban  dedikáltatni.
Örök hálám fog üldözni Mimi Taylor, amiért elküldted nekem a Fekete bárányt, ráadásul nem csak atom jó könyv, hanem a borító is gyönyörű. 
A.M. Arath: Oculus c. könyve, nagyon-nagy dolgokat boncolgat, és mivel írójával is remek kapcsolatot ápolok, megkaptam tőle így dedikálva ezt a szépséget. 
Szaszkó Gabriella: Maradj Velemje számomra iszonyú kedves könyv lett, ahogyan az írónő is,mert megfogott, és még mindig magánál tart. Fog is gyanítom, így a Könyvfesztiválon találkoztunk, és végre, dedikáltattam is. 




Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.