Magyarkodjunk! : 5 könyv, amit szívesen olvasnék


Sziasztok!
"...de csóró vagyok mindet megvenni."- folytatódhatna a cím.
Bevallom ezt az ötletet elsőnek Dorka blogján olvastam, csak kicsit átköltöttem ahhoz, hogy valósághűbb legyen, hozzám...meg a túlvilágiasan béna stílusomhoz.



Na! Akkor essünk neki.
Olvastam már Magyar írótól, csak az a helyzet, hogy sikerült elég keveset, ami azért gáz.
Pár könyv van a listámon, amit nagyon szívesen olvasnék, de azon felül is listányi van, amit be kéne szerezzek, mert érdekel.
Hosszú, fájdalmas sorok ezek.
Egy lány életéről, aki belehabarodott a könyvek világába és képtelen szabadulni onnan.
Ez lehet akár a horrorpénteki alanyom is. Könyvek, amiket nem kaphatok meg!WAT A TRAGEDY.

 
Egyszerűen már kikészülök! Mindenhol olvasom, hogy mennyire jó, mennyire jó, nekem meg itt sír a szám, hogy MÉG MINDIG NEM OLVASTAM!
Amikor még rászántam magam az ebook olvasásra, valamennyit sikerült elolvasni belőle, mielőtt megholt szegényke...Emléked örökké velem marad, drágám.
Szóval, igen: mindenképpen jó lenne már egyrészről személyesen is megismerni őt, másrészről pedig; bakker nekem ég a pofám, hogy még nem olvastam.

Ismét egy olyan könyv, amit megint csak babagrimasszal figyelek a háttérből. Tünde, Tünde, most biztosan gondolatban jól hat részre szedsz, hogy miért nem olvastam még ezt a mesterművet. Én is szétszedem magam ne aggódj. Egyszer már majdnem megvettem, de valamiért mégsem. Fogalmam sincs mi történt!

Bármit, értitek?! BÁRMIT!
Valamiért annyira elmaradott vagyok az ilyen történetekkel, pedig imádom a steampunk műfajt.

  Ezzel már nagyon rég óta szemezek, valamiért érdekel. Nem tudom miért, nem tudom. hogyan....de ÉRDEKEL.
Ez is valami fekete mágia, hogy megmagyarázhatatlan vonzódást érzek a borító iránt.

Betegségek. Mentális betegségek. Borderline-szindróma.
Már akkor tudtam, hogy ez az én könyvem, amikor megláttam Hikari kezébe.
Ráadásul a cím is. Eh... Megvett magának.







Ennyi volt a mai napi zokogó-sarok, remélem parányit sem sajnáltatok meg :)
Én magam már eléggé, hogy képes voltam ezt leírni.
Találkozunk legközelebb!

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.