Könyvtáros Kedd #4

Sziasztok!
Mindig örömködöm és dicsérem a könyvtáramat, hiszen hiába „csak” megyeszékhelyen lakom, olyan sokszínű és újszerű a választék, hogy itt még szívesebben is töltöm az időmet, mint a könyvesboltban.
Gondoltátok volna?
Molyon már régóta használom a Könyvtárba járunk zónát, de gondolkodtam rajta, hogy rendszeres blogbejegyzést is kéne csinálni belőle…
Nos Anna, a Lap lap után bloggere gyorsabb volt, és létrehozta, én pedig becsatlakoztam hozzá.
Annyi különbség lesz kettőnk bejegyzése között, hogy én beszámolok itt azokról is a regényekről is, amiket kölcsön kaptam valaki magánkönyvtárából.
Szóval a mai naptól közös rovat indul: a Könyvtáros Kedd.

 Ezúttal a termés fele-fele arányban könyvtári és kölcsönzött.




Susan Ee: A vég napjai
Én az egész trilógiát könyvtárból olvastam, így bármennyire szerelem számomra a borító, és bármennyire is tudni akartam, hogy végződnek hőseink kalandjai, nem vettem meg. Olyan rosszul néz ki egy sorozat/trilógia utolsó kötete egyedül a polcon…
De végre megszerezte a könyvtár is, én pedig amint megláttam, lecsaptam rá. Az első olvasók közt vagyok, tök jó.

Bulgakov: Mester és Margarita
Kötelező. Orosz. És nem is rövid. Fúj, távozz tőlem Sátán.
De egy esélyt csak adni kell neki, szóval kivettem. Őszinte leszek,szenvedtem az olvasásával, szóval letöltöttem hangoskönyvben.
Még úgy is csak a hatodik fejezetig jutottam. Egyszerűen nem megy, pedig próbálkoztam. Igazán, de akkor sem.

És akkor ami kölcsönkönyv…

Nicola Yoon: Minden minden

Igazából a filmtrailer fogott meg, mert például a magyar borító az angolhoz képest nagyon egyszerű. Vagy inkább letisztult? Fene se tudja, mindenki döntse el maga.
A lényeg a lényeg, hogy az előzetes tetszett, és én, mint ügyes okos könyvmoly elolvasom, mielőtt megnézném.

Julie Baxbaum: Három dolgot mondj
Igazából ezt a könyvet még Ash nézte ki magának júniusban, akkor se én, se ő nem tudta megszerezni. De nekem van egy cuki molytársam, aki tudja, hogy annyira szeretem a könyveket mint ő, szóval odaadta.
Konkrétan rávetettem magam, nagyon érdekelt. Igen, jól gondoljátok, már el is olvastam. Értékelés hamarosan, addig is hallgassátok meg Varró Dániel: Email című versét.
Okkal mondom ezt, becsszó.


Eddig is gyakran jártam könyvtárba, de ezután biztos, hogy minden péntek/hétfő délután beugrok, ha csak egy-két könyvért annyiért. Aztán büszkélkedem az új zsákmányokkal.
Ti mit vettetek ki legutóbb?

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.