Nyereményjáték [harmadik kör] : Íme a nyertesek!


Sziasztok! 
Elég rég jelentkeztem már úgy őszintén, viszont sosem felejteném el amivel még adósotok vagyok. Ez pedig, a nyereményjáték, ami pont ma jár le, úgyhogy van szerencsém felvezetni Nektek ki is az, aki három darab (amelyből kettő dedikált, egy az én munkám gyümölcse, amit Miminek terveztem, s használja is őket) könyvjelzőt nyerte. 

Kettő darab embert sorsoltam ki, ugyanis ennyire van most lehetőség, de remélem így is boldogak lesznek, akiknek a markát üti eme kis csekélység. 


Írtam korábban, hogy csak az országon belülre szeretnék postázni, ezen felül a nyerteseknek 48 órájuk van jelentkezni, ha ez nem történik meg, akkor újra kell sorsoljak, ami lássuk be: nem lesz annyira könnyű feladat. 

Nos, akkor nem is szaporítanám a szót, én mindenképp felkeresem a két szerencsésemet emailben, és amint megkapom a címet, ahová küldhetem már útnak is indítom

Köszönöm, hogy ennyien részt vettetek ebben is! Legközelebb augusztusban találkozunk, egy újabb izgalmas kis játék keretein belül. Aki esetleg nem bírna magával, az molyon megtalál, ott pedig ha szemfüles hamar megtudja mi lesz a következő tét. 
Jók legyetek! 

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.