Mit olvastam a hónapban? #július

Sziasztok!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én összesítésem.





Legtöbb oldalszámú könyv:
Katja Millay: A nyugalom tengere
Molyon 498 oldal van írva, és valóban jó vastag a többi elolvasotthoz képest. Ennek ellenére szinte faltam a sorokat.

Legkevesebb oldalszámú könyv a hónapban:
Jeff Lazarus: Figyelj, ahogy ő!
Mondhatni, hogy a fele az leghosszabbnak, hisz ez a könyv csupán 268.oldal. Nagyobb alakú könyvről beszélek, szóval még ennyinek se tűnt, főleg, hogy a stílusa is tetszett.

Leghosszabb ideig olvastam:
Cristin Crashore: A garabonc
2017. július 17., 10:36
2017. július 19., 15:29
Direkt megnéztem, általában egyik nap elkezdtem, a másikon befejeztem az olvasást, ez volt az egyetlen, ahol két napomba telt. Ami már csak azért is furcsa, mert újraolvasás, szóval ismerős volt a történetet.


Legrövidebb ideig olvastam:
Baráth Viktória: A főnök
2017. július 10., 08:012017. július 10., 12:20
Ez emlékezetes olvasás volt. Még felértem Pestre, a nagyrészét elolvastam, a visszaútból kellett lecsippentenem egy órácskát. Hogy miért jelöltem mégis egy napos olvasásnak? Mert tudom, hogyha lett volna időm, valóban így nézett volna ki. Néha nem baj a csalás :)


Legjobbra értékelt könyv:
Katja Millay: A nyugalom tengere
5 csillagot adtam molyon. Az egyetlen regény volt, ami gondolkodás nélkül megkapta a maximális "pontszámot", általában 4,5 csillagokat osztogattam, mert valami mindig hiányzott.

Legrosszabbra értékelt könyv:
Siera Cartwright: Megkötve
3.5 csillagot adtam molyon. Bár tudom, ez se katasztrófa, de a többi regény mind jobb eredménnyel zárta a hónapot. Ez esetben viszont az a plusz fél csillag is a jó szívemnek köszönhető egyedül.


Ti mit olvastatok a hónapban?
Mi volt a leghosszabb/legrövidebb/legjobbra értékelt stb. olvasmányotok?

Jöhetnek a kommentek.

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.