Valódi könyvhegy várt a fa alatt

Sziasztok!
Azt hiszem, már mindenki megemésztette az ünnepi halászlevet, meg a bejglit, és mintha kezdenének alábbhagyni a „Karácsonyi ajándékom/Karácsonyfám az idén” posztok is a közösségi oldalakon.
Úgyhogy most, hogy kezd beállni a nyugalom, én is megmutatnám milyen könyvek rejtőztek a fa alatt.


Ha mindent összeszámolok, akkor összesen 20 (!) könyv csücsült a fám alatt. De álljunk meg egy pillanatra, azért nem rabolt bankot a Jézuskám, hogy ezt mind meg tudja venni.
Ennek a pakknak a fele lett saját könyv, a másik fele pedig olyan kölcsönkönyvek, amik nálam töltik a telet, plusz valószínűleg a tavasz legelejét is, időtől függően.

Új saját szerzemények


Kiadókra lebontva:

Könyvmolyképző kiadó
Tamara Webber: Egyszeregy – Ashley-től kaptam karácsonyi ajándék gyanánt. Már kétszer olvastam, de nagyon örülök, hogy lett saját példányom, ráadásul kemény kötéses, mert tervezem újra olvasni még párszor.
Érints meg antológia - Erre már nagyon fájt a fogam, gondolkodtam azon, hogy pályázok is saját írással, de ebből végül nem lett semmi, mert nem éreztem olyan jónak, hogy el is küldjem. Ennek ellenére nagyon kíváncsi vagyok a tartalomra, élőben valami csodaszép, László Maya ismét kitett magáért.
 A Vörös pöttyös szeretetcsomag ajándékkönyve volt Rachel Vincent: Latrok című regénye. Egy hosszabb sorozat második része, szóval még nem tudtam  eldönteni, mi legyen a sorsa. Két opció van: 1) beszerzem az első részt könyvtárból, és elolvasom. 2) Elcserélem valamilyen kívánságlistás könyvre. 
 Colleen Hoover: Velünk véget ér című regénye mostanában többször is szembejött velem, általában méltatások formájában. Az írónőtől eddig csak az Egy nap talánt olvastam, az tetszett. Kíváncsian várom, ez a könyv milyen élmény lesz.
Újabb Colleen Hoover regény, csak ennek a címe Reményvesztett. Szintén Ashley-től kaptam, ő már olvasta, és nagyon szerette, úgyhogy biztos nem rossz regény. Bár, férfi szemszögű könyvekben eddig még nem csalódtam, remélem ebben sem fogok.


Kossuth Kiadó
A Kossuth kiadó recenzióként ajándékozott meg Anne-Dauphine Julliand: Két kis lábnyom a homokban című könyvével. Nem ismerik túl sokan, viszont a tartalma megfogott, és a kiadó könyveiről eddigi tapasztalataim alapján csak jót tudok mondani. Azt hiszem, ez a könyv benne lesz az évnyitó olvasmányaimban.
Ash jóvoltából kaptam meg Jasmine Warga: Szívem és egyéb fekete lyukak című könyvét. Ő nagyon jókat mondott róla, szóval tűkön ülök, hogy valóban annyira jó-e. A címe igazán különleges, van egy olyan érzésem, hogy a történet is.
Molyon találtam teljesen véletlenül Meik Wiking: Hygge című könyvét, ami szintén recenzióként költözött be hozzám. Keménykötéses, és eddig csak ugyan belelapoztam, de nagyon különleges, imádom, hogy telis-tele van képekkel. Egyelőre anya kezdte olvasni, de én se tervezem sokáig halasztgatni.
Szintén Ashley ajánlása miatt szereztem be a kiadótól Gail Honeyman: Eleanor Oliphant köszöni, jól van című regényét. Oda meg vissza volt tőle, úgyhogy érdekel, átmegy-e az én rostámon is a könyv.


Lettero kiadó
Olyan mázlista vagyok, hogy Karácsony előtt két nappal befutott a Lettero kiadótól kért recenzió is, ami nem más volt, mint Emely Bold: Amikor a szerelemnek csokoládé íze van. Kaptam a fa alá egy jó nagy tábla étcsokoládét is, szóval ideális nasival fogom elkezdeni az olvasását jövőre.


Kölcsönkönyvek, molyoktól

AniTigertől

Jártatok már úgy, hogy elkezdtetek volna e-bookban olvasni egy könyvet, csak aztán az első mondat után rájöttetek, hogy „hopp, ez angol”. Én így jártam Marissa Meyer: Cinder könyvével, úgyhogy szépen ott is hagytam, és nem is nagyon jutott eszembe. De most, hogy lecsaphattam rá magyarul, még szép, hogy éltem a lehetőséggel. Kíváncsian várom, milyen egy olyan főhős, akit Kai-nak hívnak.
J. Goldenlane: Farkastestvér regényének esetében igazából a borító fogott meg. És a cím. De ennyi. Aztán rájöttem, hogy magyar a szerző, és úgy döntöttem, annak ellenére el szeretném olvasni, hogy valóságos fél tégla.
Annyi figyeltemnél láttam már vagy Tiffany Reisz: Szirén, vagy az Eredendő bűnösök x-edik részét, hogy kikönyörögtem végül Ani-tól, annak ellenére, hogy ez a kedvenc könyve. Itt, írásban is megígérem, hogy naagyon fogok vigyázni rá.
Véletlenül találtam meg molyon Benyák Zoltán: Az idő bolondja című regényét, de nagyon örültem, amikor kiszúrtam Ani-nál. Azt hiszem, az egész pakkból erre a regényre vagyok a legkíváncsibb.
Penelope Douglas első regényét már olvastam de a Nélküled valahogy kimaradt eddig. Van egy olyan érzésem, hogy 1-2 nap alatt el is fogom olvasni, ha van olyan jó, mint a többi WOW könyv.
Különleges eset az, amikor egy időben, de két különböző borítóval jelen meg egy könyv. Bartos Zsuzsa: Alkonyőrzők regénye ilyen különleges. Én a sötétebb verziót kaptam meg, de ez is nagyon tetszik, kíváncsian várom milyen. Remélem újabb különleges magyar könyvre bukkantam.
Tavaly óta szeretném már elolvasni, de ebben az időszakban mindig ki van kölcsönözve Stephanie Perkins: Ajándékba adlak antológiája. Egyébként ezt már el is olvastam, és bátran merem ajánlani nektek is: biztos vagyok benne, hogy mindenki talál benne olyan történetet, ami tetszeni fog.
Nem olyan régen volt egy nyereményjáték Facebookon Norbert Winney: Sárkányok, farkasok és almák című könyvvért. Sajnos nem sikerült nyernem, így elkértem Ani példányát. Elég megosztó, ahogy láttam, szóval kiváncsian várom, én melyik csapatot erősítem majd: akiknek tetszik, vagy akik nem teljesen elégedettek.



Retatól

„Csóró vagyok”; ez volt a tárgya az üzenetnek, amit Reta-nak küldtem. Sarah Raasch: Hó, mint hamu című könyvére már nagyon kíváncsi voltam, ahogy észrevettem, ez az egyik legfelkapottabb Twister Media regény ez. Nagyon reménykedem, hogy én se fogok csalódni.
Nem nagyon olvasgatok cirkuszos regényeket, de Stephanie Garber: Caraval című könyvének olyan elképesztően csodálatos a borítója, hogy én bunkó módon lenyúltam ezt is. Bár konkrétan súlya van, úgyhogy nem tudom, mikor lesz kapacitásom elolvasni.



Azt hiszem körülbelül a születésnapomig ki se fogom nyitni a számat, hogy „kell új regény”. Azon sem lepődnék meg, ha maguk alá temetne ez a kisebb „új szerzemények-hegy”.
Nektek hogy teltek az ünnepek? Került könyv a fa alá Nektek is? Ha igen, mi? Kommenteljetek, kíváncsi vagyok.


1 megjegyzés:

Adry olvasósarka írta...

Nem kevés könyv :) Mire jutsz a végére? :) Én sem panaszkodok, ha a reciket is beleszámolom akkor 9 könyv vár olvasásra éppen :)

Üzemeltető: Blogger.