Viszlát Június! Helló Július!

Sziasztok!
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig élvezettel nézem vissza, hogy mennyi könyvet sikerült elolvasnom az adott hónapban, és mik voltak azok.
Június végén Rétánál, aki a HaBár könyves kocsma vezetője (pultosa?), láttam egy tök jó ötletet, úgyhogy megkérdeztem, felhasználhatom-e.
Áldását adta rá, úgyhogy jön az én összesítésem.

Csodálkoztam, miért éreztem azt a hónap vége felé, hogy már nincs kedvem olvasni, aztán az összegző bejegyzés miatt ránéztem, mit és mennyit olvastam, és így már nem volt olyan érthetetlen a dolog.

Nézzük pontokba szedve.

Legtöbb oldalszámú könyv:

A hónapom első olvasmánya volt Brian Selznick: A leleményes Hugo Cabret című regénye, ami a maga 544 oldalával lazán bekerült ide. Bár, ha azt nézem, hogy a fele illusztrált, akkor igazából fele ilyen hosszú a történet.

Legkevesebb oldalszámú könyv:

A maga 50 oldalával (ami igazából csak 41) Winston Groom: Forrest Gump (Penguin Readers) című kötete ide került.

Leghosszabb ideig olvastam:
Varga Bea: A siker tintája  című könyvének olvasási ideje tartott 2019. június 25., 20:25 → 2019. június 27., 18:20-ig. Ez - figyelembe véve azt, hogy a többi regénnyel - maximum huszonnégy óra alatt végeztem, igenis hosszúnak számít.

Legrövidebb ideig olvastam:
 Winston Groom: Forrest Gump (Penguin Readers) című regényének olvasása igazán nem vett sok időt igénybe 2019. június 29., 10:31 → 2019. június 29., 13:00 között végeztem vele.

Legjobbra értékelt könyv:

Varga Bea A siker tintája című könyve volt az egyetlen, ami megkapta tőlem a maximális 5 csillagot. Nem volt neki szívem kevesebbet adni, figyelembe véve azt, hogy biztos vagyok abban, az évek alatt rongyossá olvasom majd.


Legrosszabbra értékelt könyv:
4 csillagot kapott tőlem  a hónapban Brian Selznick: A leleményes Hugo Cabret; W. Bruce Cameron: Egy kutya négy útja illetve Marie-Aude Murail: Lakótárs kerestetik! című regénye is.

BLOGRA KIKERÜLT ÉRTÉKELÉSEK:
W. Bruce Cameron: Egy kutya négy útja

Varga Bea: A siker tintája


***

Helló Július!
A hónapom főleg a júliusi Camp NaNoról fog szólni, megpróbálok 1500 szót hozzáírni a meglévő kéziratomhoz (ennyi szó talán összejön, majd kiderül. Ha még ez sem, akkor a NaNo nem nekem való :D)
Hónap végén meg kiderül, hogy akkor felvettek-e szociálpedagógia szakra, vagy mégis mi lesz a jövőmmel.

Olvasni is tervezek, szép sorban a tervek:
~ Kozári Dorka: Marcsi és a nyári kalamajka
~ Harcos Bálint: Petya és a tulipán
~ Rachael Lippincott – Mikki Daughtry – Tobias Iaconis: Két lépés távolság
~ Jesmyn Ward: Hallgasd a holtak énekét!

Értékelés mindenképp lesz a Két lépés távolságról, a többi majd kiderül.

*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.