Borítómustra: régi regény új köntösben

Halihó!
Tudjátok, hogy nem vagyok valami nagy könyvboritómániás. Persze, nálam is vannak esetek, amikor kifejezetten a  borítóba szeretek bele, de ha a történet nem fog meg, akkor csak külcsín miatt nem is olvasom el. Ebben a rovatban borítókat mutatok Nektek, amik valamiért megfogtak.



Papp Dóra azon magyar szerzők egyike, akikkel nem csak mint író, hanem, mint ember is nagyon jóban vagyok. Talán pont ezért vettem a bátorságot arra, hogy megkérdezzem, leleplezhetem-e a blogon a régi-új könyvének borítóját. 

A Fénytörés  című regénye 2011-ben jelent meg az Aba kiadó gondozásában, akkor még álnév alatt. Most viszont Papp Dóra néven, átdolgozva, újraírva a történetet, teljesen új borítóval fog megjelenni a történet.
Eddig nem olvastam a trilógiát, de ez a borító teljesen levett a lábamról.
Mutatom is:


Nektek hogy tetszik?
Ha már olvastátok, tervezitek újraolvasni új kiadásban?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.