Poet péntek

Mivel nagyon szeretem a verseket, gondoltam létrehozok egy ilyen rovatot. Minden hét péntekjén közzéteszek vagy egy saját magam vagy pedig egy már befutott költő által írt verset.
Igyekszem változatos költeményeket hozni, és elkerülni a duplázást, de ennek ellenére megtörténhet, hogy véletlenül kétszer hozok egyet.



Az év első versére olyat választottam, ami szerintem évkezdésként több, mint tökéletes, még akkor is, ha néhány nappal már elmúlt elseje.
Olvassátok, szeressétek.

Kányádi Sándor: Ballag már
Ballag már az esztendő,
vissza-visszanézve,
nyomában az öccse jő,
vígan fütyörészve.

Beéri az öreget
s válláról a terhet
legényesen leveszi,
pedig még csak gyermek.

Lépegetnek szótlanul
s mikor éjfél eljő,
férfiasan kezet fog
Múlttal a Jövendő.

*Hikari

2 megjegyzés:

Németh Barby írta...

Kányádi utánozhatatlan költő. Néhány hónapja én is egy versével búcsúztam a gimimtől, így különösen kedves számomra. :)

K. A. Hikari írta...

Nekem eddig ő valahogy kimaradt, de nagyon tetszik a versei hangulata, ritmusa. Fogok még tőle hozni költeményt a blogra :)

Üzemeltető: Blogger.