How's it going June?


Helló Olvasók és Június!
Itt a nyár, micsoda pech, hogy az időjárás ide-oda ingadozik.
Mint minden eddigi hónapban, most is betekintést kaptok az ehónapban esedékes olvasásaimról, amiből aztán majd értékelés születik. Esetleg filmes értékelésről lehet szó, vagy anime ajánlóról, és persze az interjúk...ki nem hagynám.
Kukkantsatok be, az Én júniusomba. 

A májusi kudarcomhoz leginkább nem hasonlítanám azt, amit júniusra tervezek. 
Remélhetőleg nem lesz akkora fatális elcsúszás, mint az elmúlt hónapban. 
Június, nyár, madarak, KÖNYVHÉT.
Valahogy a májusom annyira szétcsúszott így a szülinapi nyereményjátékom miatt, hogy képtelen voltam olvasni, és nem is nagyon volt hozzá türelmem, se kedvem. 
Összeszedem nektek most egy pofásra megcsinált naptárban, mindazt, amit erre a hónapra tervezek, aztán kikerül az oldalmenübe is. Lehetőleg.

Leginkább az animék és  a mangák-illetve manhwák kapnak nagy szerepet, amitől már én szégyenbe esek, ugyanis rengeteget néztem májusba, amiről Nektek is tudnotok kell, mert baromi jókra találtam! 
Többek közt, az ihlette a mostani kinézetet is. Noblesse, ah.
Persze, lesznek könyves értékelések, mert a könyvhéten tervezek beszerezni bizonyos példányokat, amikből tutira olvasás lesz.
Úgyhogy, nézzük csak mit várhattok tőlem:
(A kép le van kicsinyítve, kattints rá az eredeti méretért!) 












Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.