Goodbye January! I Hónapzárás


Elérkezett hát, a Január remélhetőleg fagyos reggelek utolsó napja.
Nem tudom örüljek-e vagy sem, mindenesetre várom, hogy mit hoz a nagybetűs jövő.
Lássuk, mit sikerült alkotni ebben a hónapban :)



Ahogy nézem így a molyt, fogalmam sem volt róla, de Karina Halle: Túl közel Hozzád c. regénye volt a leghosszabb. 414 oldallal. 

Muszáj voltam kikapcsolni, mert tudjátok milyen amikor minden kaki a fejed felett lebeg. Úgyhogy a tegnap befejezett Alex Gutteridge regényt hoznám, az Angyali esélyt. Még mindig durván a hatása alatt vagyok, bár próbálok továbblépni. 278 oldal hosszú volt. 

Na, már nem azért, mert annyira olvashatatlan volt, vagy egyéb! Nem sok időm volt, ráadásul elég durva olvasási válság kerekedett felül rajtam.Így a potom 288 oldalt sikerült december 6.-ától, egészen január 11.-éig húzni. 
Ez a könyv Kardos Ernő és Gyuricza Péter közös munkája volt, mégpedig a Viszkis. 
Amit, amúgy imádtam
Kevesebb, mint huszonnégy óra alatt végeztem Rona Fire Vörös Glóriájával.
Azé' nem semmi, hm?! 


Szokásomhoz híven, itt megint három könyv kap helyet.
Egyrészről Stephanie Tromly: Csak a bajt hozod Rám c.regénye, mert szavakba nem tudom önteni azt mennyire élveztem olvasni,ez szerintem kiütközik a molyos, illetve a blogos értékelésemben is. 
Másrészről pedig Rona Fire: Vörös Glóriája az, ami olyan érzéseket váltott ki belőlem,amin aztán sikerült órákig némán gondolkodnom.
Friss élményként bátran ide sorolom Alex Gutteridge könyvét is, az Angyali esély sok mindenen képes változtatni. Imádtam. 

Hú. Nagyon nagy csalódás volt nekem Karina Halle regénye, de nem szeretném nagy dobra verni, mivel nagyon vártam ( akár csak CoHo könyvét...aztán mekkora pofont kaptam) és egyszer el is menne. Viszont többszörös olvasásra képtelen lennék. 

Úgy volt, hogy nem csinálok januári posztot, mert én magam sem voltam biztos abban, hogy mennyire tudok haladni. Szóval, minden januárban kikerült értékelésemre baromira büszke vagyok, mert sikerült utolérni magamat! HÁH!

Igaz, nem januárban olvastam, de az értékelés akkor került ki: 
Colleen Hoover: It Ends with Us- Velünk véget ér
Liz Nugent: Mindig is éjjel lesz
Veda Sylver: Törékeny boldogság
Brynjulf Jung Tjonn: A világ legszebb mosolya
Tiszlavicz Mária: Duplacsavar
Amit sikerült januárban olvasni: 

Belinda Bauer: A 19-es holttest

Karina Halle: Túl közel hozzád

Rona Fire: Vörös Glória

Stephanie Tromly: Csak a bajt hozod Rám
Alex Gutteridge: Angyali esély


Összesen: 11 db könyv
Így is akadt bőven, amit nem sikerült, pedig szerettem volna.
Sebaj! Következő hónap!

M.G. Brown: Vérvörös Rózsaszirmok
Tomcsik Nóra: A változások kora (épp olvasás alatt van!)
Alafair Burke :Az ex (szintúgy!)

No, sikerült egy állandó posztot indítanom SE01EP1 címmel, amely remélhetőleg rendesen be is indul februárban.
Életet leheltem a #ParaSzedákba is, úgyhogy ezentúl beindul a kerék.
Januárban sikerült két interjúalanyt megkérdezgetni, és az ki is került.
Az összes januári bejegyzés 18 darabra sikeredett.
Büszke vagyok magamra!
















Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.