Hello, Február! Mit tartogatsz?

Sziasztok!
Véleményem szerint az év leghosszabb hónapja a január, nehezen halad, sokkal hosszabbnak érződik, mint harmincegy nap, szóval én már nagyon vártam az új hónapot.
Lássuk, mi a tervem februárra.



A Sors furcsa fintora, hogy tavalyhoz hasonlóan idén is a felvételi beadása a legfőbb feladatom, annyi különbséggel, hogy most nem okoz annyi stresszt, agyalást és pánikot. Beírtam két szakot, már csak a dokumentumaimat kell ellenőrizni, és kész is vagyok. Aztán majd lesz ami lesz...
Aztán február 23-án megyek Pestre könyvbemutatóra, amiben igazából így semmi extra nincs, de Mimi Taylor és Abby Winter regényének borítója is Ashley munkája, úgyhogy úgy döntöttem, ez megér három óra vonatozást.

A múlt havi olvasmányadagom meglepően sok lett, de azért nem viszem túlzásba a tervezettet most se,
- Ryan Gattis: Közel a tűzhöz
- Bessenyei Gábor: Az első csók és egyéb démonok
- Bram Stoker: Drakula

A Habos Kakaó Olvasóklub is folytatódik a hónapban (nincs ok, hogy ne így legyen :)).
Nagyobb méretért KATT a képre
Részemről  Roald Dahl: A barátságos óriás című könyve mellett döntöttem, már el is kezdtem olvasni, így körülbelül ötven oldal után azt tudom mondani, hogy tetszik. Esélyes, hogyha végeztem az olvasással, megnézem a belőle készült filmet is.

Értékelések szempontjából nem vagyok ennyire határozott, de mondjuk az fix, hogy Bessenyei Gábor illetve Roald Dahl könyvéről érkezik, a többi majd kiderül, alakul. Valószínű hangulatfüggő is lesz, mit lesz kedvem írni.

Ti mit terveztek a hónapra?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.