Christmas is coming BOOK TAG

Kellett már némi kikapcs így pszichológia tanulás közben, úgyhogy köszönöm Diamondfoxnak, amiért találtam egy aranyos BOOK TAGet a blogján.
Megtetszett, kitöltöttem.
Jöjjenek a válaszaim.

Ha leesik az első hó - Hozz egy téli borítót!
Edith Pattou: Északfi című regénye jutott eszembe. Nem csupán a borítója, hanem a könyvben lévő illusztrációk miatt is. Csodás téli hangulata van az egésznek. (Egyébként olvastam is, értékelés ITT)

A Mikulás puttyonya - Mi lapult az idei Mikulás-zsákodban avagy a csizmácskádban?
Csoki és Matt Haig legújabb regénye. A kutyus nem, ő már itt volt.


"Az égig vitte a szél az édes éneket, a Grincs szíve hallotta, s nőtt három méretet." - Melyik a kedvenc karácsonyi könyved?
Dickens Karácsonyi éneke. Minden évben, kivétel nélkül elolvasom 24-én. Amióta pedig lett belőle saját példányom, végre kézbe is vehetem, nem csak MEK-en hunyorgok a betűkre.

Narancsos forrócsoki - Egy könyv, amely megmelengeti a szívedet
Ide kis gondolkodás után Séverine Vidal – Manu Causse: Bicebóca szívek című regényt tenném. Sokkal többet lehet belőle tanulni, mint az ember elsőre gondolná, ráadásul minden szereplőt megkedvel a végére.

Homanus - Egy könyv, amely összetöri a szívedet
Már készültem kihúzni ezt a kérdést, hogy ilyen nincs, aztán rájöttem, hogy de, van. Jessica Koch: Közel a horizonthoz című regénye bizony összetört, és tartós könyvmásnaposságot okozott.
Idézet a könyvből



Ragyogó csillagszóró - Melyik az a könyv, ami a legsötétebb éjszakát is beragyogja a fényével?
Azt hiszem, Anne Bishop Mások sorozata számomra ide illik. Nagyon különleges már maga a világ is, a szereplőit imádom, a kedvenc fantasy sorozatom egyike. Illő is lenne újraolvasni valamikor.

Christmas gift - Melyik könyvet szeretnéd a leginkább megtalálni a karácsonyfa alatt?
Erről már írtam korábban posztot ITT, nem ismételném magam.


Kihívni most külön nem hívok senkit, akinek megtetszett, forrásmegjelöléssel vigye nyugodtan.
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.