Könyvtáros kedd #15

Mindig örömködöm és dicsérem a könyvtáramat, hiszen hiába „csak” megyeszékhelyen lakom, olyan sokszínű és újszerű a választék, hogy itt még szívesebben is töltöm az időmet, mint a könyvesboltban.
Gondoltátok volna?
Molyon már régóta használom a Könyvtárba járunk zónát, de gondolkodtam rajta, hogy rendszeres blogbejegyzést is kéne csinálni belőle…
Nos Anna, a Lap lap után bloggere gyorsabb volt, és létrehozta, én pedig becsatlakoztam hozzá.
Annyi különbség lesz kettőnk bejegyzése között, hogy én beszámolok itt azokról is a regényekről is, amiket kölcsön kaptam valaki magánkönyvtárából.
Szóval a mai naptól közös rovat indul: a Könyvtáros Kedd.




Jártam én könyvtárba az elmúlt hónapokban, de vagy tankönyvet kölcsönöztem, vagy csak 1-2 regényt, amiről meg nem akartam bejegyzést írni.
Most viszont beiktattam az év utolsó kölcsönzését, és mivel december 23-a és január 6-a közt zárva is lesz, ezért feltankoltam.
Mutatom a  zsákmányt.


Alex T. Smith: A kisegér, aki elhozta a karácsonyt
Igen, mesekönyv, jól látjátok. De karácsonyos, ráadásul annyira szép kívül belül, hogy képtelen voltam otthagyni. Ha letudtam minden vizsgám jól fog jönni ez a történet pihenésképp. 

Michael Morpurgo: Flamingó fiú
A meglátni és megszeretni TI-PI-KUS esete, nem tehetek róla. Ráadásul olyan friss, hogy én vagyok az első olvasó, aki kikölcsönözte. Nagyon kíváncsi leszek rá, fülszöveg alapján érdekesnek tűnik.

Ashley Woodfolk: Ami utánad maradt
Előjegyeztettem, és szerencsére még visszahozták zárás előtt, úgyhogy én meg hazahoztam. Már nem is emlékszem, miért került a listámra, talán egy ismerősöm olvasta, és jó véleménnyel is volt róla, de mint mondtam, nem vagyok benne biztos. Meglátjuk...

Veronica Henry: Könyvesbolti szerelmek
Ezt a regényt a NIOK decemberi témája miatt választottam, cím és tartalom alapján aranyos romantikus regénynek tűnik. Szerintem karácsony környékén sort is kerítek rá.

Claudia Fugazza: Do as I do – Csináld utánam
Ezt az újfajta kutyakiképzéses módszert, megörültem, hogy találtam róla könyvet is. Remélem, hogy olyasmi lesz, amivel itthon is el tudom sajátítani a módszer alapjait, mondjuk példákkal alátámasztva. Bár elég rövidke... Kiderül, mennyire lesz hasznos.


Ti mikor voltatok utoljára könyvtárban?
Mit kölcsönöztetek?
*Hikari

Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.