Reading challenge again (2016)

Sziasztok! 
Azt hiszem, senkinek nem kell bemutassam azt a könyves kihívást, ami 2015-ben végigsöpört az ország olvasóin. A legtöbb könyvszerető listát írt, pontokat egèszített ki, hogy aztán belevesse magát a a kihívásba, Én is így tettem, és legnagyobb meglepetésemre - és persze örömömre - teljesítettem is a kihívást. Sőt! A listában szereplő könyvek számának a dupláját sikerült elolvasnom, pedig úgy voltam vele, hogy nem fog sikerülni :)
Igazából már van 2016-os reading challenge, ám ebben találtam olyan pontot, ami ki van zárva, hogy képes vagyok teljesíteni,
Egyébként pedig szólásszabadság, egyenlőség, meg mindenféle finomság van már...plusz nem szeretem igazán a szabályokat, szóval úgy döntöttem, létrehozom a saját 50 könyves kihívásom erre az évre.

Lássuk a pontokat:
1) Egy több, mint 500 oldalas könyv: 

Leiner Laura: Bábel
2) Egy könyv, amit nem olvastál 2015-ben:  Nalini Singh: Vonzódás
3) Egy könyv, amiben fontos szerepe van a zenének: Rachel Van Dyken: Egyetlen méreg
4) Egy könyv, amiben a főszereplőnek testvére van: Jay Crownover: Rule
5) Egy könyv, amiben a főszereplő annyi idős, mint te:  Kerstin Gier: Rubinvörös
6) Egy könyv, aminek a borítója fogott meg: Jus Accardo: Érintés
7) Egy klasszikus: Jane Austen: Büszkeség és balítélet
8) Egy mese: Alex Alexander Milne: Micimackó
9) Egy könyv, amiben sportolnak: Miranda Kenneally: Kivédhetetlen szerelem
10) Egy könyv, aminek a címében évszak van: Meg Rossoff: Majd újra lesz nyár
11) Egy fantasy: Kiersten White: Természetfölötti
12) Egy trilógia: Marie Lu: Legenda
13) Egy sorozat, ami legalább négy részes: Becca Filtzpatrick: Csitt-csitt
14)  Egy könyv a kedvenc íródtól: Cynthia Hand: Angyalsors

15) Egy könyv olyan írótól, akitől még egyáltalán nem olvastál: Benina: Megsebzett szabadság
16) Egy igaz történet: David Ebershoff: A dán lány
17) Egy könyv a kedvenc kiadódtól: Susan Ee: Angyalok bukása
18) Egy férfiíró könyve: Grecsó Krisztián: Mellettem elférsz
19) Egy nőíró könyve: Nalini Singht: Látomás
20) Egy könyv, amit soha többé nem fogsz elolvasni: Szűcs Vanda: Egy ikerpár titkos naplója
21) Egy könyv, ami elgondolkodtat: Lisa Genova: Megmaradt Alice-nek
22) Egy kevésbé ismert könyv: Diana Wynne Jones: A vándorló palota
23) Egy könyv, ami megtetszett a tartalom alapján: Maggie Stiefvater: A skorpió vágta

24) Egy könyv, ami elszomorít: Nicolas Sparks: Szerelmünk lapjai
25) Egy könyv, ami felvidít: Sophie Kinsella: Hová lett Audrey?
26) Egy verseskötet: Röhrig Géza: Sziget

27) Egy novelláskötet: Edgar Allan Poe: A fekete macska

28) Egy fiú szemszögből írt regény: J. L. Armentrout: Bízz bennem
29) Egy váltott szemszögből írt regény: Katie McGuire: Feszülő húr

30) Egy önálló regény:  Sarah Addison Allen: A barackfa titka
31) Egy könyv, aminek már láttad a filmváltozatát: Jenny Downham: Amíg élek
32) Egy könyv, ami nem hosszabb 200 oldalnál: Ljudmila Ulickaja: Szonyecska
33) Egy könyv, aminek a borítóján arc van: Kemese Fanni: A napszemű pippa Ken34) Egy könyv, amiben felnőtt a főszereplő: Lucy Diamond: A tengerparti kávézó
35) Egy könyv, amin az eredeti címmel együtt szerepel a magyar: Anna Seehan: Hosszú álom
36) Egy sci-fi: Amy Kathleen Ryan: Ragyogás
37) Egy disztópia: Amy Kathleen Ryan: Szikra
38) Egy levélregény: Jessica Brockmolle: Levelek Skye szigetéről
39) Egy könyv, amiben időutazás van: Audrey Niffenenger: Az időutazó felesége
40) Egy könyv, aminek "szerelem" van a címében: Ugron Zsolna - Meskó Zsolt: Szerelemféltők
41) Egy ifjúsági: 
Kristin Cashore: A garabonc
42) Egy könyv, amiben a főszereplőt úgy hívják, mint a szüleidet: Maria Semple: Hová tűntél, Bernadette?
43) Egy rémisztő könyv: Stephen King: A napkutya

44) Egy könyv, amiben a szereplőnek lelki/testi betegsége van: Rupert Isaacson: Lóháton
45) Egy könyv. aminek egy kérdés a címe: Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra?

47) Egy könyv, ami valamelyik ünnepünkkor játszódik: Fekete István: Karácsonyi látogatók

48) Egy könyv, amit anyukádnak ajánlanál: Eleanor H. Porter: Az élet játéka
49) Egy könyv, amit magyar szerző írt: Viven Holloway: Moira
50) Egy 2016-ban megjelent könyv:



Ezek lennének az én kihíváspontjaim, így 2016-ra. Ahhoz képest, hogy magamnak állítottam össze, igyekeztem kilépni a konfort zónámból, olyan könyveket/pontokat is beletenni, amit egyébként messziről elkerülök :)
Ha szeretnétek, Ti is megcsinálhatjátok a saját kihívásotokat a szempontjaimmal, de persze nem kötelező.
Könyvekben gazdag évet kívánok minden Olvasómnak!

3 megjegyzés:

Rita Korfanti írta...

Szia! Nagyon tetszenek a szempontjaid, azt hiszem én is megcsinálom a kihívást velük.
:)
Jó olvasást erre az évre is! :D

K. A. Hikari írta...

Köszönöm, ha gondolod hozd hsz-ben, kivancsi vagyok milyen konyveket valasztasz.
Jo olvasast :)

Unknown írta...

Hát elég színes a skála, sok könyvet elolvasnék én is belőle, lehet, hogy meg is teszem :)

Üzemeltető: Blogger.