❤️Könyvkritka Ash-el: C.J. Roberts- Captive in the Dark- Fogoly a sötétbe

Tartalom: Caleb olyan ember, akit csak a bosszú érdekel. Amióta egy hatalomra éhes gengszter kiskorában elrabolta, majd eladta rabszolgának, másra sem tud gondolni – kizárólag a revans foglalkoztatja. Tizenkét évre merült el az élvezeti célból tartott rabszolgák világában, az egyedüli felelősnek tartott férfit keresve. A szenvedését okozó építész végül előkerült: a személyi igazolványa új volt, a személyisége azonban a régi maradt. Ha Caleb elég közel akar kerülni a céljához, muszáj azzá vállalnia, amit gyűlöl. Elrabol egy gyönyörű lányt, hogy azzá tegye, ami ő maga volt egykoron.










Ez a háromkötetes kis csoda, nem rég került a szemem elé. Nem bántam meg.

Hű.
A napokban fejeztem be, és hál' égnek le van töltve a sorozat többi része, hogy tudjam folytatni.
Egyszerűen, AZTA.
Ne kérdezzétek miért.
Caleb a szívem csücske akármennyire elcseszett ember.
Ezt a könyvet bátran kijelenthetem, hogy imádtam, még ha ez a kezdet is.
Teli fordulattal, izgalommal.
Szerelem egy elcseszett helyen, elcseszett időben.
Pedig Livvie és Caleb tudja, hogy lehetetlen az egész, mégis ott van az érzés.
Ugye, Cale lányokat rabol el, hogy aztán sötét helyre bezárja őket napokig majd aztán eladható szexrabszolgának képezi őket.
Ez az ő kis revans-a.
Nagyon durva sztori, főleg ami vele történt, bár ha most nem mondtam volna el, hogy minek képezi ki  nagyrészt, fingotok se lenne a sztoriról.
Semmi vész.
SZÓVAL, összeszedem magam.
Ez egy olyan romlott szerelmi kapcsolat és vonzódás két olyan ember között, akik tulajdonképp rohadtul vágynak a szeretetre, bár tudják, hogy ezt nem kaphatják meg. Még a helyzet ellenére sem.
Volt itt minden, mint a cirkuszban:
Izgalom, meghökkenés,szex, érzelmek minden.
Ilyenkor elgondolkodom, hogy MI LESZ EZEK UTÁN?
ÖSSZEJÖNNEK? CALE ELADJA VÉGÜL, LIVVIE-T? MI A F*:;#&> TÖRTÉNIK ITT???!
Aztán mélységesen szenvedni kezdek.
Mert nem lesz időm olvasni tovább, legalábbis ma már nem.
Elszomorodom.
Aztán igenis olvasom tovább, szart se érdekel.
Letehetetlen könyv, elképesztő.
Én pár óra alatt végignyálaztam annyira bejött.
Úgyhogy bátran ajánlom, gyerekek.


2 megjegyzés:

Jacey Alloray írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Jacey Alloray írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Üzemeltető: Blogger.