Az Ashley-féle "mindent bele" lista



Sziasztok! 
Mivel már annyi tapasztalatot meg észt osztottam, különösképp a Teresa Figlado sztori kapcsán, amire iszonyú büszke vagyok( majdnem 1K megtekintéssel). 
Úgy érzem osztom a "Na, kezdjünk már neki. Nincs erőm. Hjaj, ne már" listámat. 
Ebben lesz anime (bőven), könyv(mert azzal sosem tudok dűlőre jutni, elég hamar megunom, ha lapos) és még film is (azzal még talán zöld ágra tudok verekedni.)

Úgyhogy, sok szeretettel tessék olvasni szerény személyem felé. 





 "Amit mindenképp be kéne fejezzek" P r o j e c t :

 Evil Dead-et jó lenne kivégezni, mind a három részt, ha már a nyomorult 2013-as remake-t láttam.
 The exorcist-ból két részt bírtam feldolgozni, azóta is állóvízként várja a megváltást.
 Az Omennel ugyanez a helyzet. 
 The Texas Chainsaw Massacre, amiből a 2006-os remake ment le egyedül.
 Jajj, ott a Psycho is, egyetlen egy rész után feladtam, hogy idegekkel bírom. 
 A Shiningba is bele kéne kezdjek különben Edward sosem ragyog többé 
 The children of corn az ami az első öt perc után elaltatott. 
 Cannibal Holocaust
 Black Christmas, sajnos nyár van, így kevés idegrendszerem volt nézni.
 The Fly azaz a Légy amit még mindig le kéne üssek. 
 Szórakozásképp letöltöttem a Birdemicet, azóta vár, hogy az emberek megtalálják végre a fogasokat és szembeszálljanak a madarakkal. 
 A Monstrud, azaz a Szarember és kivégzésre vár.
 The Witch, amit azóta se tudok értékelni rendesen.
 Utolsó tagként pedig a Gyilkos paradicsomok támadása és bosszúja maradt. 


 " Amit mindenképp meg kell nézzek" P r o j e c t :
A közeljövőben megjelenő filmek közül, sok szerepel amire nagyon nyál csorgatva vágyom.
 The Conjuring második része, ami nemsokára köszön a magyar mozikba is. 
 Rob Zombie új filmje a 31, valamiért megfogott, pedig utálom a bohócokat.
 2016.09.16.-án érkezik a The Woods is
 Előtte 06.17.-én a Clown
 2016.07.22.-én  jön az Amikor kialszik a fény 
 Az Alice Tükörországban nagyon megfogott
 A Szemfényvesztőket imádtam, szóval esélyes a második rész is.
 Akármennyire fura, és nem szeretem csak könyvben ott a Me Before You, azaz a Mielőtt megismertelek. 
 A Függetlenség Napja második részre marhára érdekel. 
 Tarzan Legendája, mert egyszerűen a látvány ragad el.
 Jason Bourne, valamiért nagyon szorongat
  GHOST BUSTERS, naná!
 Kis kedvencek titkos élete, amiből még mindig a S.O.A.D: "pogo,pogo,pogo"-ja maradt meg.
 Legjobban várt filmem a Suicide Squad
A lány a vonaton, egyszerűen regényként letaglózott annyira tetszett, hát most itt a film is. 
 És itt az Inferno is. 







Ebből tényleg nincs "annyira sok", azért remélem kedvet kaptok néhányhoz;

 " Szezonális még megtekintés alatt" lévő: 

 Nijiiro Days ; egyszerűen imádom(mangában is), iskolai élet, slice of life , romantika és sok humor.
 Bungou Stray Dogs ; nem mondok újat szerintem, DAZAI mindenki kedvence.
 Kiznaiver ; megfogott, hogy ennyire össze vannak kötve a karakterek a program miatt. 
 Joker Game  ; nagyon megtetszett, hogy végre van egy kémes sztori ami bejön és nem is erőltetett. Külön öröm, hogy felfedezhetem benne a favorizált istenkirályom Kimura Ryouhei hangját.
 Dagashi Kashi ; kajamámor, ecchi. Valamiért leálltam vele, pedig világi humor van benne.
 Magi: Sinbad no Bouken ; JA'FAR. Egyetlen szóban.
 Sakamoto Desu ga? ; Erről tegnap került fel a blogra az ajánlás, rájöttök majd arra, hogy miért imádom ennyire.
 Super Lovers; tisztázzuk: régen szerettem a shunen ai-t és a yaoit is aztán valahogy ez elfakult, ez a sorozat viszont tényleg tetszik. 
 Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge ; az eleje kicsit furcsa, aztán már egész szépen rá lehet szokni. Szegény Tanaka-kun alváskrízéséről tudhatunk többet.


 A "Hamarosan, ó te jó ég látnom kell" lista: 

 91 Days; Maffia dráma, hogy a pokolba ne tetszene. 2016.07.07.-én jön az első epje.
 B-Project: Kodou* Ambitious; bishounen, bishounen mindenütt. 
 Bungou Stray Dogs season 2 ; Az első évad végével, tutira várni fogom. Ősszel jön.
 Fudanshi Koukou Seikatsu; ismét egy iskola életes anime, slice of life és shoujou körítéssel rengeteg humorral.
 Fukigen na Mononokean: Humor és Shounen, imádni fogom.
 Fune wo Amu;  Ez csak ősszel jön, de türelmes vagyok. NAGYON.
 Handa-kun; Ez év júliusában jön, rengeteg humor, iskolai élet és shounenség vár.
 Hatsukoi Monster; az imádott mangám alapján készült, szóval alap, hogy nem tudok megülni a seggemen.
 Nanbaka; Megfogott az első pillantástól. Akció,Komédia, Dráma.
 Orange; Szintúgy manga alapján készülő anime, főbb műfaja az iskolai élet, dráma, romantika és shoujo.
 ReLife; Manga alapján, AMIT VILÁGI  TÜRELEMMEL VÁROK.
 Touken Ranbu; játék, játék,játék. GYERE MÁR. 
 Touken Ranbu: Hanamaru; nem kell mondjam miért.
 Tsukiuta;The Animation; Egyszerűen odáig voltam érte amíg szinte semmi nem volt, KIMURA RYOUHEI 
 Danganronpa 3 ; Játékot imádtam, animét imádtam, szóval itt az ideje az final seasonnak is. 
 Servamp; nemtudom miért, pedig nem szoktam szeretni az ilyeneket.



 "Olvasás alatt" lévő könyvek: 

 Elizabeth Haynes: A lélek legsötétje; nemsokára kivégzem és jön róla az értékelés, addig egy szót sem szólok róla. 
 Josh Malerman: Madarak a dobozban kőkeménynek ítélet horror könyve is a kezembe került.
 Holly Madison: Lenn a nyúl üregében című életrajzi dráma is lassan a végéhez ér, nagyon durva az amit Holly ÖNKÉNT átélt a Playboy villában. 
 És persze Lakatos Levente: Szigorja is itt várja szépen, hogy olvassam. 


 "El kéne olvasni" könyvek: 
 Ally Condie: Összefonódva 
 C.J. Ellisson: Élvezd a Vaníliát 
 Rachel Van Dyken: Egyetlen, Egyetlen Méreg
 Lauren Rowe: A Klub, A panasz
 J.A. Redminski: A soha határa
 Katee Robert: Rossz ágy, jó pasi
 Stephen King: Minden sötét, csillag sehol
 Kihívás miatt sajna rászorulok Leiner Laura Bexi-sorozatának minden könyvére.
 R.K. Lilley- Felpörgetve
 Samantha Young- Dublin Street és London Roadját újra kéne olvassam
 Monica Carrot: Szivárvány szürkéje is érdekel.





Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.